اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان خبر داد

بهره‌برداری از طرح آبرسانی در «جزیمق» بخش قره پشتلو

معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان گفت: طرح آبرسانی و آب شرب روستای «جزیمق» از توابع بخش قره پشتلو به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از طرح آبرسانی در «جزیمق» بخش قره پشتلو

فرشاد پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج سازندگی در طول تابستان برنامه‌ها و اقدامات مختلفی برای محرومیت‌زدایی روستاییان اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی این برنامه‌ها را برای آسایش و رفاه روستاییان در مناطق محروم و فاقد امکانات برگزار می‌کند.

معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان به بهره‌برداری از طرح آبرسانی و آب شرب روستای «جزیمق» از توابع بخش قره پشتلو در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: این طرح از برنامه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه ناحیه زنجان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح آبرسانی توسط بسیج سازندگی ناحیه زنجان و با مشارکت فعال عموم مردم روستای «جزیمق» از ابتدای تابستان امسال آغاز شد.

پیری با تاکید بر اینکه مردم این روستا به شدت از مشکلات کمبود آب بهداشتی در سختی بودند، گفت: این طرح با تفاهم بسیج سازندگی، قرارگاه قرب کوثر و تلاش و همکاری مردم بسیجی روستای «جزیمق» در کمتر از سه ماه به بهره‌برداری رسیده است.

وی در پایان اذعان داشت: امید است اقدامات و برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان تاثیر مثبتی در آسایش روستاییان داشته باشد.

انتهای پیام/73008/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول