اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

سهم عمده‌ای از اعتبارات عمرانی قروه به آبرسانی روستاها اختصاص دارد

فرماندار قروه گفت: سهم عمده‌ای از اعتبارات عمرانی این شهرستان، به اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها اختصاص یافته است.

سهم عمده‌ای از اعتبارات عمرانی قروه به آبرسانی روستاها اختصاص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت آبفار قروه با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال جاری 120 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اختصاص یافته است که با هزینه آن 120 طرح عمرانی در شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: 174 میلیارد ریال از این اعتبارات برای اجرای 12 طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان اختصاص یافته است که با اجرایی شدن این طرح‌ها 17 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار قروه یکی از اساسی‌ترین معضلات این بخش را افت منابع آب زیرزمینی عنوان کرد و افزود: این مسئله موجب شده است تا برخی روستاهای شهرستان در شبانه‌روز تنها چند ساعت آب داشته باشند.

شیخی‌زاده در ادامه با تقدیر از خدمات این شرکت در قروه گفت: کارکنان این شرکت اهل تعامل، سعه صدر و پیگیر هستند.

وی یکی از حسن‌های مدیران این شهرستان را دارا بودن روحیه کاری بالا و در سطح جهادی عنوان کرد و افزود: رمز موفقیت شهرستان قروه در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی همین روحیه بالاست.

وی عامل دیگری را که در موفقیت مدیران شهرستان نقش بسزایی داشته است، همراهی و پشتیبانی مردم با آنان اعلام کرد و افزود: همه از بحران اعتباری این روزها اطلاع دارند و وقتی مردم تلاش مدیران را با دست خالی می‌دیدند خودشان هم به صحنه می‌آمدند و مدیران را همراهی می‌کردند.

فرماندار قروه اظهار داشت: دستگاه اجرایی که نتواند خود را با مردم همراه و همدل کند در کارش توفیقی نخواهد داشت.

شیخی‌زاده تعامل و همراهی همه با هم را یادآور شد و افزود: عملکرد جزیره‌ای راه به جایی نمی‌برد و همه مدیرانی که به تازگی پست‌های خدمتی در این شهرستان را به عهده می‌گیرند، باید این مهم را به خاطر داشته و به آن عمل کنند.

فرماندار قروه در پایان با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی باید شبانه‌روز پای کار باشند، گفت: خدمت صادقانه پشتیبانی مردم را به همراه دارد حتی اگر به واسطه کمبود منابع مالی اقدامی هم صورت نگیرد.

در این نشست با تقدیر از خدمات زارعی، طهماسبی به عنوان مدیر جدید شرکت آبفار قروه معرفی شد.

انتهای پیام/79009/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول