اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آب و فاضلاب استان بوشهر:

طرح بزرگ آبرسانی کوثر در شهرستان جم تسریع می‌شود

مدیرکل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح بزرگ آبرسانی کوثر در شهرستان جم تسریع می‌شود.

طرح بزرگ آبرسانی کوثر در شهرستان جم تسریع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حیدر دهقانی صبح امروز در بازدید از شهرستان جم اظهار داشت: رفع مشکلات مربوط به آب در این شهرستان از اساسی‌ترین ماموریت‌های مسئولان است.

وی با اشاره به بروز خشکسالی از 10 سال پیش و اثرات منفی آن بر منابع آب روستایی و شهری افزود: برای بهبود وضعیت آب شهرستان جم برنامه‌های ارزشمندی داریم.

این مسئول از حفر چاه عمیق با مشارکت ملی حفاری خبر داد و خاطرنشان کرد: تعیین دو باب مخزن برای شهرهای ریز و انارستان، تخصیص اعتبار برای نوسازی شبکه‌های آبرسانی ریز و انارستان و روستاهای شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های در دست اجراست.

دهقانی با اشاره به وضعیت بغرنج آب در شهرستان جم از پیگیری جدی برای ادامه کار طرح آبرسانی کوثر خبر داد و تصریح کرد: از تمام ظرفیت موجود برای اجرای این طرح بهره می‌بریم.

وی راه حل اساسی حل مشکل آب شهرستان جم را اتمام طرح آبرسانی کوثر دانست و افزود: با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم به زودی شاهد بهبود وضعیت آب در شهرستان جم باشیم.

دهقان با بیان اینکه، اعتباری برای رفع مشکل آب و اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان جم در اختیار نیست، گفت: اعتبارات باید از استانداری تخصیص یابد و در صورت تخصیص اعتبار، تلاش خواهیم کرد تا در فاصله زمانی بهره‌برداری از طرح کوثر، با حفر چند حلقه چاه و اصلاح شبکه آبرسانی، مشکل آب جم را مرتفع کنیم.

وی بر سرعت بخشیدن به تکمیل طرح بزرگ آبرسانی کوثر در جم تاکید کرد و اظهار داشت: امیدوار هستیم با تلاش بیش از پیش مسئولان این مهم محقق شود.

انتهای پیام/2451/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول