اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای ادار‌ی زیرآب:

آبرسانی روستاهای بخش زیرآب با تانکر انجام می‌شود

عضو شورای اداری شهر زیرآب گفت: آبرسانی به برخی از روستاهای بخش زیراب با تانکر انجام می‌شود.

آبرسانی روستاهای بخش زیرآب با تانکر انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حشمت سمیعی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی بررسی مشکلات روستاهای بخش زیرآب به مهاجرت معکوس انجام شده به روستاها و دهستان کسلیان اشاره کرد و گفت: محدودیت بافت روستایی و لزوم اصلاح آن و اختصاص بودجه همزمان با عقب نشینی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای روستا در برنامه‌ریزی‌های مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

بخشدار زیرآب به مشکلات آب آشامیدنی در دهستان کسلیان اشاره کرد و افزود: دهستان کسلیان دارای سه مجتمع آبرسانی است که مجتمع اتو در حال فعالیت است و  احداث دو مجتمع آبرسانی دیگر نیاز به همراهی و همکاری مسئولان استانی دارد.

وی با بیان اینکه 16 آبادی و روستا در کسلیان وجود دارد گفت: ترمیم جاده‌های دهستان کسلیان، راه‌اندازی دو مجتمع آبرسانی، مشکلات خلع ید منابع طبیعی و اصلاح بافت روستایی از درخواست‌های مردم بخش زیرآب از مسئولان است.

عضو شورای اداری زیرآب ادامه داد:‌ آبرسانی به روستاهای بخش زیرآب با تانکرهای آّبرسانی شهرداری زیرآب انجام می‌شود که برای راه‌اندازی مجتمع آبرسانی این دهستان به همکاری مسئولان نیاز است.

سمیعی خواستار حل مشکلات مربوط به جاده‌های روستاهای بخش زیرآب شد و خاطرنشان کرد: استقرار بولدوزر مقیم در دهستان کسلیان برای دپوی بهداشتی 140 تن زباله هفتگی از درخواست‌های به حق مردم این بخش است.

 عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه ‌در پایان خواستار همکاری منابع طبیعی برای حل مشکلات مالکیتی مردم شد و تصریح کرد: استقرار اداره آب فاضلاب روستایی در بخش زیرآب مشکل رفت و آمد مراجعین به شیرگاه را کاهش می‌دهد که این امر نیز مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

‌انتهای پیام/86015/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول