اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب بابل خبر داد

اجرای 5 طرح آبرسانی در بابل

مدیر آب و فاضلاب بابل از اجرای پنج طرح آبرسانی با هدف افزایش تامین آب در این شهرستان خبر داد.

اجرای 5 طرح آبرسانی در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، یوسف گتابی با اشاره به طرح‌های آبرسانی در بابل گفت: پنج طرح آبرسانی با هدف افزایش تامین آب جهت مقابله با بحران کمبود آب در این شهرستان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اجرای دقیق به موقع پروژه‌های عمرانی سبب تقویت اعتماد مردم به آب و فاضلاب می‌شود، افزود: توانستیم پروژه آبرسانی را با اعتبار بالغ بر 37 میلیارد ریال آغاز کرده و بخشی از آن را به اتمام برسانیم.

گتابی با تاکید براینکه ساخت تصفیه‌خانه آب شرب شهرهای گروه الف با ظرفیت 250 لیتر در ثانیه با هدف افزایش تامین آب شرب این شهرها در بابل به اتمام رسیده است، تصریح کرد: با اجرای این طرح 75 هزار مشترک از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

مدیر آب و فاضلاب بابل همچنین به توسعه شبکه آبرسانی به طول شش کیلومتر با قطر 400 میلی‌متر واقع در جاده ساحلی این شهر اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح تامین آب شرب ضلع غربی کمربندی غربی از ایستگاه آمل تا چهار راه امیرکبیر افزایش می‌یابد و 6 هزار خانوار از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

گتابی از آبرسانی به شهر گتاب با هدف تامین ذخیره انتقال، افزایش کیفیت و کمیت آب شرب خبر داد و افزود: احداث مخزن به حجم 2 هزار مترمکعب ایستگاه پمپاژ و اجرای خط انتقال به طول 3 هزار و 600 متر و حفر و تجهیز یک حلقه چاه از مشخصات اجرایی این طرح است که 7 هزار و 500 خانوار از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر آب و فاضلاب بابل با اشاره به اینکه آبرسانی به شهر خشرودپی هم با هدف تامین به بهره‌برداری رسید، در مورد ذخیره و انتقال، افزایش کیفیت و کمیت آب شرب این شهر گفت: این طرح شامل خرید زمین و ساخت مخزن به حجم 2 هزار متر مکعب و احداث ایستگاه پمپاژ و اجرای خط انتقال به طول 2 هزار و 500 متر و حفر یک حلقه چاه با آبدهی 20 لیتر در ثانیه است که 3 هزار و 100 نفر در پوشش این طرح قرار دارند.

وی به انتقال آب به شهرک مسکن مهر سلطان محمدطاهر این شهر اشاره کرد و افزود: آبرسانی به مسکن مهر با اجرای خط انتقال به طول 3 هزار و 700 متر با قطر 280 میلی‌متر در حال ساخت است که با اتمام این طرح یک‌هزار و 300 خانوار از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2296/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول