اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

ولایت کانون وحدت امت اسلامی است

امام جمعه بشرویه گفت: ولایت در دین اسلام از جایگاه بالایی برخوردار بوده و کانون وحدت امت اسلامی است.

ولایت کانون وحدت امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین بعد از ظهر امروز در نشست شورای ستاد غدیر بشرویه اظهار داشت: امروز اقتدار و عظمت نظام ما در دنیا به واسطه اعتقاد به اصل امامت و ولایت است.

وی با بیان این‌که وهابی‌های افراطی و دیگر دشمنان شیعه در مسیر مبارزه با این مکتب لحظه‌ای از پا نمی‌نشینند، ادامه داد: ما باید به عنوان کشوری که سردمدار تشیع در دنیا است برای حفظ عظمت و اقتدار آن بیشتر بکوشیم.

امام جمعه بشرویه دو اصل امامت و ولایت را از ارکان اصلی و بنیادی اعتقادات شیعه دانست و یادآور شد: بر ما واجب است که این اصول را پررنگ‌تر از گذشته در نظام اعتقادی جامعه و به خصوص جوانان به جریان درآوریم.

شمس‌الدین متذکر شد: در حوزه‌های فرهنگی با به اجرا درآوردن برنامه‌های فرهنگی متنوع در مساجد، مدارس، ارگان‌ها و نهادها باید در مسیر تقویت فرهنگ و بینش غدیر گام‌های سازنده برداریم.

وی با بیان این‌که ولایت در دین اسلام از جایگاه بالایی برخوردار بوده و کانون وحدت امت اسلامی است، تصریح کرد: ما به عنوان بزرگترین جامعه شیعه در دنیا باید در راستای مستحکم‌تر ساختن این وحدت بکوشیم.

امام جمعه بشرویه با اشاره به روز عرفه متذکر شد: این روز بزرگ از مصادیق بارز مبارزه با ظلم و طاغوت است.

شمس‌الدین خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) برای دفاع از حریم اسلام و ولایت به مقابله با طاغوت برخواست و امروز نیز ما باید پاسدار و ادامه دهنده این هدف مقدس باشیم.

انتهای پیام/69006/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول