اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های عمرانی گچساران بازدید کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی برخی پروژه‌های عمرانی گچساران بازدید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های عمرانی گچساران بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مقام عالی اجرایی این استان پیش از ظهر امروز از برخی پروژه‌های در دست اجرای گچساران بازدید و روند اجرایی این پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

آبرسانی به مزارع دشت امامزاده جعفر، بهسازی جاده ماهور باشت، زیرگذر، بیمارستان 100 تختخوابی، بخش‌هایی از بافت فرسوده شهری از جمله پروژه‌هایی بود که امروز مورد بازدید استاندار قرار گرفت.

بازدید از کارخانه ماشین‌سازی پارس و پروژه بزرگ پتروشیمی گچساران از دیگر طرح‌های مورد بازدید سید موسی خادمی بود.

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح گچساران با اعتباری افزون بر 60 میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به این شهرستان بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از این طرح‌ها ضمن تأکید نسبت به تسریع در احداث آن‌ها و همچنین نظارت بیشتر از سوی مسئولان شهرستانی بر روند اجرایی پروژه‌ها اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی و خدماتی در راستای خدمت‌رسانی به مردم تعریف شده است.

سید موسی خادمی با تأکید بر ضرورت توجه به کیفیت اجرای طرح های عمرانی افزود: مدیران و مسئولان باید بر اجرای کمی و کیفی پروژ‌ه‌ها نظارت مستمری داشته باشند.

این مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بی‌کیفیت بودن پروژه‌ها علاوه بر هدرروی بیت‌المال، بدبینی و نگرانی‌هایی را سبب‌ساز می‌شود. 

خادمی با بیان این‌که یکی از اهداف مهم و مورد توجه دولت یازدهم برقراری اعتدال در کشور است، خاطرنشان کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظف به انجام خدمت صادقانه در مسند خود تا پایان روز مسئولیت هستند.

به گزارش فارس، در ادامه این سفر جلسه شورای اداری به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساعت 15 در محل فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول