اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی قزوین:

پروژه‌های عمرانی شهری منطبق با طرح‌های جامع باشد

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: پروژه‌های عمرانی ملی و استانی در خارج از محدوده شهرها باید به تأیید کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی رسیده و پروژه‌های داخل محدوده شهرها نیز با طرح‌های جامع منطبق شوند.

پروژه‌های عمرانی شهری منطبق با طرح‌های جامع باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین محسن اسماعیلی در هفتمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی اظهار داشت: اغلب پروژه‌های عمرانی توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق، گاز، نفت و راه نظیر خطوط ریلی، بزرگراه‌ها، کمربندهای شهری، انتقال گاز و نفت در سطح عمدتاً ملی احداث می‌شود که گاهاً بدون کم‌ترین دخالت استان صورت می‌پذیرند.

وی افزود: از طرف دیگر ممکن است پروژه‌هایی دیگر در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی مورد تصویب قرار گیرد که در مجاورت این پروژه‌ها بوده و یا با آنها تلاقی داشته باشد که این امر تحقق‌پذیری طرح‌ها را کاهش می‌دهد.

این مسئول یادآور شد: لذا با توجه به وظایف کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی، تأثیرگذاری اینگونه پروژه‌های اجرایی و عمرانی در نحوه تصمیم گیری برای پروژه‌های دیگر در جلسات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی و افزایش ضریب تحقق پذیری این طرح‌ها، مقرر شده است همه پروژه‌های عمرانی اعم از ملی و استانی در خارج از محدوده شهرها به تأیید کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی رسیده و نیز پروژه‌های واقع در داخل محدوده شهرها نیز با طرح‌های جامع منطبق شوند.

انتهای پیام/2667/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول