اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت بیان کرد

لزوم توجه ویژه استاندار به پروژه‌های عمرانی کهگیلویه

امام جمعه دهدشت با اشاره به رکود پروژه‌های عمرانی کهگیلویه خواستار توجه ویژه استاندار به تأمین اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه‌ها شد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی شهرستان باید تقویت شود.

لزوم توجه ویژه استاندار به پروژه‌های عمرانی کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امشب با امام جمعه دهدشت دیدار و درباره وضعیت پروژه‌های عمرانی و مسائل فرهنگی بحث و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی با اشاره به رکود پروژه‌های عمرانی شهرستان کهگیلویه به دلیل نبود اعتبارات اظهار داشت: انتظار می‌رود استاندار بومی و مردمی توجه ویژه‌ای به روند اجرای عملیات پروژه‌های مهم شهرستان داشته باشد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه ظرفیت‌های مطلوبی برای رشد و پیشرفت در ابعاد مختلف دارد اذعان داشت: به رغم وجود منابع آب و زمین‌های حاصلخیز بخش کشاورزی شهرستان آن طور که باید فعال نیست و از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده است.

حسینی ادامه داد: جوانان بیکار این منطقه به دلیل نبود فرصت‌های شغلی در بخش صنعت باید زمینه ورود به عرصه کشاورزی برای آنها فراهم شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه استفاده از منابع عظیم موجود در بخش کشاورزی را موجب رونق اقتصادی شهرستان خواند و تصریح کرد: اگر زمینه اشتغال جوانان در این بخش فراهم شود ضمن کاهش بیکاری به تبع آن بروز آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.

حسینی حمایت‌های شغلی در بخش کشاورزی را از طریق اعطای تسهیلات دانست و افزود: هدایت جوانان جویای کار به سمت و سوی کار کشاورزی نقش مؤثری در افزایش تولید و رشد و توسعه اقتصادی شهرستان دارد.

امام جمعه دهدشت مسائل فرهنگی شهرستان را متذکر شد و گفت: مظلومیت مسائل فرهنگی در استان و به خصوص در شهرستان متمدن و فرهنگی کهگیلویه مشهود است.

وی خواستار تسریع در عملیات تکمیل مصلای امام خمینی(ره) دهدشت شد و ابراز داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی و نامناسب بودن فضای فعلی برگزاری نماز جمعه تکمیل و بهره‌برداری مصلای دهدشت ضروری است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان، از پروژه مسکن مهر به عنوان معضلی در شهرستان یاد کرد و بیان داشت: در چندین پروژه سرمایه‌گذاری صورت گرفته و هیچ کدام تا حالا به نتیجه نرسیده است.

حسینی در پایان بومی بودن استاندار را نقطه امیدی برای رفع معضلات و مشکلات شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد دکتر خادمی با شناختی که نسبت به منطقه دارد نسبت به ترفیع مشکلات و موانع موجود در خروج کهگیلویه از بن بست توجه ویژه‌ای داشته باشد.

در ادامه این نشست که تعدادی از معاونین استاندار و فرماندار کهگیلویه نیز حضور داشتند استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر پیگیری پروژه‌های عمرانی کهگیلویه تأکید و گفت: در سفرهای بعدی به بررسی این پروژه‌ها خواهم پرداخت.

 موسی خادمی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی دارد افزود: تلاش خواهیم کرد حوزه کشاورزی این شهرستان فعال‌تر شود.

وی بر لزوم تسریع در اجرای عملیات پروژه‌های آبرسانی شهرستان تأکید کرد و ابراز داشت: پروژه مهم آبرسانی به حومه غربی دهدشت باید بررسی و موانع کار برطرف شود.

 انتهای پیام/82016/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول