اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

حضور رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس در مازندران

کمال علی‌پور از حضور رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس برای بازدید از پروژه‌های عمرانی مازندران خبر داد.

حضور رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس در مازندران

 کمال علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از حضور سیدمهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس در مازندران برای بازدید از پروژه‌های عمرانی در مازندران خبر داد و گفت: این بازدید بنا به درخواست اعضای کمیسیون عمران مجلس مازندران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد:  بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس که از منطقه ورسک آغاز می‌شود، دو معاون وزیر راه و شهرسازی نیز حضور دارند.

وی ادامه داد: نورزاد معاون مدیرعامل شرکت زیر ساخت و همچنین میرشفیعی معاون وزیر در امور راه روستایی نیز حضور دارند تا چالش‌های مربوط به حوزه راه در مازندران با حضور نمایندگان دولت از نزدیک مورد بررسی و بودجه مورد نیاز نیز تامین شود.

علیپور در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه راه روستایی در منطقه خطیر کوه خاطرنشان کرد: راه این منطقه با مشکل جدی مواجه است که تلاش داریم با بازدیدهای میدان اعتبار مورد نیاز برای توسعه راه‌های این محور نیز تامین شود.

این مسئول بازدید از محور گدوک و همچنین بازدید از محور  قائمشهر به جویبار را از دیگر برنامه‌ کاری اعضای کمیسیون عمران مجلس به مازندران اعلام کرد و گفت: قدمی معاون وزیر کشور در ستاد مدیریت بحران نیز در این سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس را نیز همراهی می‌کند.

عضو کمسیون عمران مجلس در ادامه پیگیری برای تامین اعتبار از منابع ملی برای چهاربانده کردن محور قائمشهر، جویبار و سیمرغ از دیگر برنامه‌های اعضای این کمسیون در مازندران عنوان کرد و گفت: پس از بازدید میدانی از این محور از معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور منابع مالی این طرح را پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه بازدید از محور ساری به تاکام و نیز حضور در منطقه سیل گذر بهشهر را از دیگر برنامه کاری اعضای کمسیون عمران مجلس به مازندران اعلام کرد و گفت: بازدید از منطقه سل گذر بهشهر نیز در برنامه کاری اعضای کمسیون مجلس قرار دارد.

علیپور برنامه پایانی اعضای کمسیون مجلس در مازندران را حضور در استانداری مازندران برای جمع‌بندی بازدید‌های انجام شده عنوان کرد.

انتهای پیام/86004/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول