اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژ‌ه‌های عمرانی شهر یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژ‌ه‌های عمرانی شهر یاسوج اعم از پل‌های رود بشار، اقدامات عمرانی انجام گرفته و طرح جامع رود بشار بازدید کرد.

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژ‌ه‌های عمرانی شهر یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز به همراه محمدعلی جاوید شهردار جدید شهر یاسوج از پروژ‌ه‌های عمرانی این شهر اعم از پل‌های رود بشار و اقدامات عمرانی انجام گرفته و طرح جامع رود بشار بازدید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید اظهار کرد: مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باید بیش از پیش در کار‌ها و پروژه‌‌های عمرانی مورد توجه قرار گیرد.

خادمی افزود: شهر یاسوج به دلیل مهاجر‌پذیر بودن، لازم است نسبت به ارائه خدمات به آن بیشتر کوشا باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از دلایل توجه به شهر یاسوج را گرد‌ش‌پذیر بودن آن دانست و گفت: در فصول سال به خصوص در فصل بهار و تابستان مسافران زیادی به این شهر می‌آیند که لازم است در خدمت‌رسانی به آن تلاش و کوشش زیادی شود.

وی ساکنین شهر یاسوج را ذی‌حق دانست و افزود: قبل از هر چیز باید در خدمت به مردم و ایجاد زیر ساخت‌های لازم همت شود و برای اینکه در سال‌ها آینده با مشکلی رو به رو نشویم باید پروژ‌‌ه‌های متناسب با آینده را پیش‌بینی کرد.

گفتنی است بازدید از پارک‌ها و حضور بر تپه تخریب شده استانداری و برنامه‌ریزی برای این‌ تپه، بازدید از طرح جامع آبشار و سایر پروژه‌‌های عمرانی از برنامه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید چند ساعته بود.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول