اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی پایانه مرزی تمرچین

استاندار آذربایجان غربی گفت: بهره‌گیری از توان بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی پایانه مرزی تمرچین می‌تواند در رفع مشکلات این پایانه موثر باشد.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی پایانه مرزی تمرچین

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده صبح امروز در جلسه ساماندهی پایانه مرزی تمرچین که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: پایانه تمرچین به عنوان یکی از ظرفیت‌های استان آذربایجان غربی در بحث صادرات است.

وی با اشاره به ورود کالا و مسافر از این پایانه مرزی، تصریح کرد: پایانه مرزی تمرچین یکی از پایانه‌های مهم در مرز با کشور عراق است.

جلال‌زاده با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های در دست اجرای این پایانه مرزی، افزود: به منظور رونق‌بخشی به پایانه مرزی تمرچین لازم است تا از توان بخش خصوصی نیز بهره‌ گرفته شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش مبادلات تجاری بین ایران و عراق، اعلام کرد: براساس گزارش‌های رسیده میزان مبادلات تجاری بین ایران و عراق افزایش یافته است که این امر لزوم برنامه‌ریزی برای چشم‌انداز 20 ساله این پایانه را می‌رساند.

جلال‌زاده از حضور دو گروه اقتصادی موفق در این پایانه خبر داد و گفت: این گروه‌های اقتصادی مشغول احداث زیرساخت‌های لازم هستند که لازم است دستگاه‌های متولی در این زمینه به خوبی وارد کار شوند.

انتهای پیام/61001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول