اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی:

خیران در پروژه‌های عمرانی درمانی مشارکت کنند

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی گفت: راه‌اندازی بخش تخصصی سوختگی در یکی از بیمارستان‌های ارومیه و تجهیز این بخش یک ضرورت جدی و نیاز اساسی قلمداد می‌شود، پس خیران در پروژه‌های عمرانی درمانی باید مشارکت کنند.

خیران در پروژه‌های عمرانی درمانی مشارکت کنند

ناصر اطمینان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: خیران باید در راستای تامین این نیاز و رفع کمبودهای بیمارستان‌ها کمر همت ببندند، در این راستا احداث بخش تخصصی سوختگی یک ضرورت اساسی قلمداد می‌شود، که به مشارکت بخش خصوصی می‌توان آن را محقق کرد.

وی با اشاره به سانحه آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد سردشت اضافه کرد: در اثر این حادثه غیرمترقبه زخم‌های زیادی بر جسم و روح دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها ایجاد شد، که با وجود پشت سر گذاشتن چندین ماه هنوز این حادثه تلخ فراموش نشده است.

اطمینان با اظهار به اینکه سانحه اخیر سوختگی دانش‌آموزان شین‌آباد سردشت کم ‌و کاستی‌های این بخش را مشخص کرد، افزود: برای به حداقل رساندن تلفات چنین حوادثی باید تا جایی که می‌توان بیمارستان‌ها را به امکانات موردنیاز مجهز کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی با اظهار به اینکه علاوه بر کمک به بیماران نیازمند باید برای رفع نیازهای سخت‌افزاری، احداث پروژه‌های عمرانی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام همت شود، اظهار داشت: چنانچه این مجمع در بین اقشار مختلف جایگاه خود را پیدا کند می‌توان کارهای بزرگ و فاخری را برای خدمت به مردم انجام داد.

وی تاکید کرد: اصناف، دانشجویان، کسبه، پزشکان و به طور کلی همه اقشار جامعه باید در راستای معرفی مجمع خیرین سلامت در جامعه گام بردارند، تا روزبه‌روز برنامه‌های این تشکل مردم‌نهاد در راستای رفاه حال بیماران کم‌بضاعت بسط و توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول