اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته گردشگری

دوستداران میراث فرهنگی از موزه علم و طبیعت اهواز دیدن کردند

دوستداران میراث فرهنگی خوزستان به مناسبت هفته گردشگری از موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز دیدن کردند.

دوستداران میراث فرهنگی از موزه علم و طبیعت اهواز دیدن کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیش ‌از ظهر امروز این بازدید سه ساعته که با حضور معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان انجام شد با استقبال دوستداران میراث فرهنگی و خبرنگاران فعال در این حوزه برگزار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در این بازدید اظهار داشت: بازدید از این موزه تنها برای ترویج بازدید از موزه‌ها در سطح خوزستان انجام شده است.

افسانه زمانی تاکید کرد: به این منظور از خبرنگاران و فعالان در این حوزه دعوت شده که خود سفیران تبلیغ بازدید از موزه‌های خوزستان باشند و فرهنگ چنین بازدید‌هایی در جامعه نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از موزه‌ها از جمله اقداماتی است که توسط هر گردشگری در سفرها انجام می‌شود و مردم هر شهر نیز باید با دیدن موزه‌های شهر خود از داشته‌های موجود شهرشان باخبر بوده و با آنها آشنا شوند.

موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز دارای 18 بخش مجزاست که هر بخش دارای مناظر و ماکت‌های بکر و کمتر دیده شده‌ای است که هر بازدید کننده‌ای مشتاق دیدن این ماکت‌ها است.

این موزه در بخش هایی مانند تاریخ طبیعی، اسکلت شناسی جانوران، حشره شناسی، گیاه شناسی، آبزیان، پیشگامان علم، هنری، خانه فیلم، تدریس، کتابخانه، کارگاه،علوم پزشکی، فیزیک، زمین شناسی، تشریح جانوری، تحول تکنولوژی، صدا و سیما و کامپیوتر در حال خدمات دهی به مردم است.

در بخش پزشکی این موزه بخش‌هایی مانند میکروبیولوژی، هماتولوژی، پاتولوژی، ژنتیک، آناتومی، جنین شناسی، تشخیص بیماری‌های بدخیم، آزمایشگاه، قلب و عروق و... دارد.

انتهای پیام/72006/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول