اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اسبق میراث فرهنگی خراسان رضوی

افتخار می‌کنم عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی هستم

مدیرکل اسبق میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: افتخار می‌کنم عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی هستم و کارت عضویت دارم.

افتخار می‌کنم عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی هستم

فریدون فعالی در مراسم تودیع خود که در محل هتل پارک مشهد برگزار شد، اظهارداشت: افتخار من این است که در این حوزه در رکاب شما در استان خراسان رضوی بودم.

وی افزود: خراسان رضوی را متفاوت با دیگر استان‌ها دیدم چرا که سالانه میزبان 30 میلیون زائر و دارای یک‌هزار و 500 محوطه تاریخی و حوزه‌های گردشگری می‌باشد.

فعالی با بیان اینکه در این مدت کوتاه خدمت تلاش کردم یک مهندسی مجدد در تمام حوزه‌های میراث فرهنگی داشته باشم، ادامه داد: 10 کمیته فرهنگی و 21 بند فرهنگی نیز در این مدت تشکیل شد که استارت آن را زده‌ایم.

وی به مبحث واحدهای اقامتی و شهر تاریخی فردوسی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مدیران توانمندی در این استان وجود دارد که با همکاری آنها توانستیم قدم‌های بزرگی برداریم.

وی با اشاره به آثار ثبت شده میراث فرهنگی افزود: باور غلطی است اگر که فکر کنیم تنها سازمان میراث فرهنگی باید از این آثار محافظت کند در حالیکه همه ما به لحاظ وظیفه باید از آن مراقبت کنیم.

وی با اشاره به تعامل سازمان‌ها با یکدیگر درباره کمک به میراث فرهنگی افزود: 10 سال در این سازمان خدمت کردم و قصد و نیتم خدمت بود.

وی با بیان اینکه هرگز زیر بار زور نرفتم و هیچ نامه‌ای را به قصد و نیت امضا نکردم اظهارداشت: نسبت به میراث فرهنگی کشورم تعصب دارم.

انتهای پیام/2202/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول