اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان خبر داد

آمادگی میراث فرهنگی برای همکاری با دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از آمادگی میراث فرهنگی برای همکاری با دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

آمادگی میراث فرهنگی برای همکاری با دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه ماهیت همه برنامه‌ها فرهنگی است، اظهار کرد: جشنواره‌ زمستانی، تابستانی و حتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فرصت مناسبی برای معرفی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است.

وی تصریح کرد: این جشنواره‌ها می‌تواند بهانه خوبی برای معرفی همدان به عنوان پایلوت گردشگری باشد و تأثیرات مثبتی را خواهد گذاشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان با اشاره به سطح بین‌المللی این جشنواره یادآور شد: گردشگری نیز از سطح بین‌المللی این جشنواره مستثنی نیست و تمام امکانات را برای میزبانی از میهمانان جشنواره مهیا می‌کنیم.

وی از آمادگی میراث فرهنگی برای همکاری با دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد و افزود: میراث فرهنگی در برگزاری تورهای گردشگری، پذیرایی در اماکن دیدنی و گردشگری، اقامت میهمانان در هتل و... می‌تواند حمایت‌های لازم را داشته باشد.

ایزدی در پایان خاطرنشان کرد: همدان نیازمند داشتن چنین فضاهایی برای معرفی در سطوح ملی و بین‌المللی است که برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز در همین راستاست.

انتهای پیام/89003/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول