اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز هفته گردشگری صورت گرفت

نشست صمیمانه اهالی رسانه همدان با مدیرکل میراث فرهنگی

در آخرین روز هفته گردشگری جمعی از فعالان رسانه‌ای همدان با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان دیدار کردند.

نشست صمیمانه اهالی رسانه همدان با مدیرکل میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به پیشنهاد جمعی از خبرنگاران حوزه میراث فرهنگی استان، گروهی از سرپرستان، مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مختلف همدان برای تبریک هفته گردشگری با علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان و معاون گردشگری این اداره کل دیدار کردند.

در این نشست صمیمانه دبیر خانه مطبوعات و سرپرست خبرگزاری تسنیم در همدان بیان داشت: تعامل و نوع برخورد برخی از مدیران برای اعضای جامعه خبری استان قابل احترام و تقدیر بوده و مدیرکل میراث فرهنگی یکی از مدیرانی است که همیشه در ارتباط با خبرنگاران کوتاهی نداشته است.

فاطمه عزیزی‌هرمز افزود: در بررسی و نظرسنجی که سال گذشته توسط کمیته خبرنگاران خانه مطبوعات انجام شد علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی جزو پنج مدیر برتر و رسانه‌ای استان شناخته شده است.

وی یادآور شد: پاسخگویی به موقع، تغییرات اساسی در بحث حوزه کاری و اطلاع‌رسانی دقیق از عوامل موفقیت ایزدی در تعامل و ارتباط با خبرنگاران ارزیابی شده است.

در ادامه سرپرست خبرگزاری فارس در همدان ابراز داشت: ارتباط دوسویه مدیران دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران خروجی خوبی برای جامعه خواهد داشت که از این حیث اداره کل میراث فرهنگی بسیار موفق عمل کرده است.

احسان مطهری‌زاده عنوان کرد: انجام دو برنامه موفق جشنواره زمستانی و تابستانی و همچنین عملکرد بسیار مناسب در ایام نوروز 92 و همچنین تابستانی که گذشت گویای زحمات مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.

وی ادامه داد: در هر مجموعه انتقاداتی وارد است که خوشبختانه هر موقع انتقاد سازنده‌ای از سوی جامعه خبری مطرح شده مدیرکل میراث فرهنگی با روی گشاده و باز برای رفع مشکل و بهبود شرایط اقدامات اساسی را انجام داده است.

سردبیر هفته‌نامه آوای‌الوند هم با اشاره به ارتباط بسیار نزدیک ایزدی با روزنامه و هفته‌های محلی خاطرنشان کرد: بعد از مدت‌ها رخوت و سردی در میراث فرهنگی در سالی که گذشت اقدامات میراث فرهنگی بسیار پرنشاط انجام شده که خروجی آن را می‌توان در بحث گردشگری بسیار خوب لمس کرد.

محمدرضا غلامی یادآور شد: تقدیر و تجلیل از خبرنگاران فعال در ششمین جشنواره زمستانی و اعزام آنان به مشهد مقدس یکی از بهترین خاطره‌های خبرنگاران در سال‌های اخیر بود که توسط مدیرکل میراث فرهنگی به یادگار مانده است.

در ادامه این نشست صمیمانه مدیرکل میراث فرهنگی استان ضمن تشکر و تقدیر از حضور جمعی از فعالان رسانه به مناسبت هفته گردشگری گفت: در یک سال اخیر برنامه‌هایی که در حوزه‌های مختلف انجام شده با مشورت از خبرنگاران بوده و سعی شده در اجرای برخی از برنامه‌های از اصحاب رسانه ایده بگیریم.

علیرضا ایزدی ادامه داد: خبرنگاران همیشه در کنار مجموعه میراث فرهنگی حضور فعال داشته‌اند و این موضوع باعث شده تا همیشه در رسیدن به برنامه‌ها و اهداف تعیین شده نزدیک شویم.

وی اذعان داشت: انتقادات سازنده و ارائه راهکار مناسب همیشه برای هر مدیر و مجموعه زیر نظر وی قابل ارزش بوده است و خبرنگاران همیشه در این موضوع با دید کارشناسانه عمل کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه خبرنگاران و نوع نگاه آن همیشه دقیق بوده متذکر شد: نوع نگاه و دقت نظری که اهالی مطبوعات و رسانه در یک سال اخیر در اجرای برنامه مجموعه میراث فرهنگی ارائه کردند در بسیاری از موارد راه‌گشای خیلی از مسائل ریزبینانه شده است.

انتهای پیام/89020/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول