اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی فارس:

اولویت سازمان میراث فرهنگی ارتقای صنعت هتل‌داری است

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: ارتقای صنعت هتل‌داری، گردشگری و جهانگردی، اولویت اصلی سازمان میراث فرهنگی است.

اولویت سازمان میراث فرهنگی ارتقای صنعت هتل‌داری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، قدرت‌الله تاجبخش سه‌شنبه شب در آیین بهره‌برداری از فاز نخست هتل شیراز طی سخنانی اظهار داشت: باید برای گردشگران که سفیران کشورهای خارجی هستند، شرایطی فراهم شود تا زیبایی‌های ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

وی با اشاره به اینکه اگر هتل‌ها توسعه نیابند، صنعت گردشگری با رکود روبه‌رو می‌شود، افزود: هتل‌داری به عنوان یک صنعت در جهان مطرح بوده و باید با فرهنگ ایرانی و اسلامی و احداث هتل‌های مجهز و با امکانات در صدد جذب گردشگر باشیم. 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی فارس خاطرنشان کرد: این استان با احداث 196 مرکز اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان و میهمان‌پذیر گامی موثر در صنعت گردشگری برداشته است.

تاجبخش تصریح کرد: احداث 91 مورد تاسیسات گردشگری با هزینه‌ای بالغ بر یک‌هزار و 500 میلیارد تومان از جمله طرح‌های گردشگری است که در آینده نزدیک در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد. 

عضو هیئت مدیره هتل پنج ستاره شیراز نیز در ادامه این آیین طی سخنانی بیان داشت: فاز نخست هتل 14 طبقه شیراز با زیربنای 41 هزار متر مربع و ظرفیت پذیرش 350 میهمان و با اعتباری افزون بر50 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

محمدرضا ظهیرامامی خاطرنشان کرد: این هتل دارای 80 هزار متر مربع فضای سبز است که از این میزان 40 هزار متر مربع برای میهمانان و 40 هزار متر مربع دیگر برای عموم مردم اختصاص یافته است.  

وی در پایان اذعان داشت: رستوران گردان و پارکینگ چهار طبقه این هتل زمینه اشتغال 250 نفر را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/‌2448/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول