اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

به دنبال بازگرداندن مدیرکل قبلی میراث فرهنگی هستم

استاندار فارس گفت: به دنبال آن هستم که فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیشین فارس باز گردد.

به دنبال بازگرداندن مدیرکل قبلی میراث فرهنگی هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین عصر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از فرمانداران شهرستان‌ها و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس، اظهار داشت: سخنانی که در مورد انتصاب مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان‌های دیگر به مدیریت فارس مطرح شده، صحیح نیست.

وی افزود: محمد شریف ملک‌زاده رئیس سابق میراث فرهنگی و گردشگری در مورد جابه‌جایی مدیرکل میراث فرهنگی فارس تصمیم اشتباهی گرفت و دو هفته به پایان دولت انتصاب مدیرکل جدید فارس را مطرح کرد.

صادق عابدین تصریح کرد: من همان زمان به شدت با این موضوع مخالفت کردم و اکنون اداره کل میراث فرهنگی فارس مدیرکل ندارد.

مقام ارشد اجرایی فارس بیان کرد: با محمد علی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صحبت کرده‌ام که اگر امکان آن باشد، فریدون فعالی را به فارس باز گردانیم.

استاندار فارس خواستار کمک نمایندگان استان در این زمینه شد و خاطرنشان کرد: امروز شنیدیم که ممکن است آقای فعالی از مشهد به جای دیگری برود و سعی می‌کنیم در این زمینه تسریع داشته باشیم.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاران ابراز داشت: در مورد دستگیری مدیران یا معاونان در فارس اطلاعی ندارم و در این زمینه خبرهای مجعول بسیاری منتشر شده است.

صادق عابدین اضافه کرد: در مورد ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با وزیر صحبت‌هایی داشتیم چراکه از مدت‌ها قبل این صحبت مطرح بود که رئیس جدید برای این سازمان انتخاب شود و در این زمینه با نمایندگان این استان نیز رایزنی‌هایی داشتیم.

به گفته وی، این موضوع قدیمی است و ارتباطی با شایعات در مورد دستگیری مدیران ندارد و ما مدتی بود به این نتیجه رسیده بودیم که تغییراتی در صنایع و معادن ایجاد کنیم.

به گزارش فارس، از چند روز پیش نام یکی از مدیران میراث فرهنگی استان‌های غرب کشور به عنوان مدیر آینده میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس مطرح شده که این موضوع در همان استان نیز مورد اعتراض فعالان گردشگری و صنایع دستی قرار گرفته است.

انتهای پیام/2448/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول