اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود:

42 عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در ایجرود اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: 42 عنوان برنامه مختلف به مناسبت دهه ولایت در سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود.

42 عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در ایجرود اجرا می‌شود

حمدالله قاسملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های سپاه ناحیه ایجرود در دهه ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: در طول این مدت برنامه‌های مختلفی در شهرستان ایجرود برگزار می‌شود.

وی فضاسازی مناسب حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج را یکی از برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و افزود: نشست‌های بصیرتی مختلف در سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود ارسال پیامک تبریک دهه ولایت به بسیجیان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همچنین پایوران و بسیجیان سپاه ناحیه در نماز جمعه عبادی و سیاسی آینده شرکت می‌کنند.

این مسئول برپایی ایستگاه صلواتی را از دیگر برنامه‌های سپاه ایجرود اعلام کرد و افزود: این برنامه در واحد دکتر ثبوتی در روز شنبه 27 مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

قاسملو برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی و پیشگیری از اعتیاد را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اذعان داشت: این برنامه در طول دهه ولایت در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی دیدار با خانواده شهدا و سادات را از برنامه‌های دهه ولایت دانست و اظهار داشت: همچنین فرهنگ‌سازی و سبک زندگی اسلامی در تعدادی از پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران برگزار می‌‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیرخم را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و افزود: مسابقات ورزشی مختلفی در مدارس شهرستان ایجرود برگزار می‌شود.

این مسئول غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت دانست و گفت: در مجموع 42 عنوان برنامه مختلف به مناسبت دهه ولایت در سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود.

قاسملو در ادامه به اهمیت بزرگداشت دهه ولایت در کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: باید تلاش شود برنامه‌های دهه ولایت پررنگ‌تر در جامعه اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه باید جوانان با ایجاد فرهنگ‌سازی مناسب با فرهنگ شیعی آشنا شوند، تصریح کرد: همچنین مسئولان و خانواده‌ها تلاش کنند این فرهنگ را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

انتهای پیام/73008/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول