اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

لزوم انعکاس برنامه‌های دهه ولایت از رسانه‌های استانی

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم انعکاس برنامه‌های دهه ولایت از رسانه‌های استانی تاکید کرد.

لزوم انعکاس برنامه‌های دهه ولایت از رسانه‌های استانی

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به دهه ولایت و برنامه‌های اجرایی این دهه در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: 23 مهر لغایت دوم آبان ماه به عنوان دهه ولایت نامگذاری‌ شده که برنامه‌های متنوعی در سطح استان اجرا می‌شود.

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عمده برنامه‌های اجرایی دهه ولایت را برگزاری دعای عرفه در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه و شاخص و برگزاری نماز عید قربان در امامزادگان شاخص با هماهنگی ستاد نماز جمعه عنوان کرد.

چرومی در ادامه تاکید کرد: برگزاری نشست‌های صنفی با موضوع وقف، افتتاح ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در امامزادگان شاخص تا پایان دهه ولایت، برگزاری همایش «بانوان و ولایت» و برگزاری جشن سراسری عید غدیر از ساعت 10 صبح با حضور مردم در قالب کاروان‌های شاد و حرکت به سمت امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه ولایت در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی، ادامه داد: آیین غبارروبی امامزادگان، قبور شهدا و بقاع متبرکه، تکریم خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره شهدای خفته در جوار امامزادگان و برگزاری دعای کمیل در جوار امامزادگان شاخص، قرائت زیارت جامعه کبیره در شب میلاد امام هادی، برپایی محفل انس با قرآن کریم و برگزاری جشن میلاد امام هادی در امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری همایش‌های ولایت و بصیرت کارکنان، خانواده و اصحاب وقف و برگزاری دعای ندبه در امامزادگان شاخص، دعوت از دانش‌آموزان و جوانان به منظور حضور در فضای معنوی امامزادگان نیز برگزار می‌شود.

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که تاکنون اصحاب رسانه تعامل و همکاری خوبی با این سازمان داشته و دارند، گفت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه اعم از مکتوب و مجازی و صدا و سیما برنامه‌های اجرایی دهه ولایت امسال را به نحو مطلوب انعکاس دهند.

چرومی با ابراز خرسندی از عملکرد رسانه‌های استان در انعکاس برنامه‌های مختلف سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: امیدواریم اهالی رسانه همکاری خوبی جهت انعکاس برنامه‌های دهه ولایت داشته باشند.

این مسئول در پایان بر لزوم انعکاس برنامه‌های دهه ولایت از رسانه‌های استانی تاکید کرد.

انتهای پیام/82011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول