اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف آمل خبر داد

برگزاری مراسم دهه ولایت در بقاع 11 امامزاده آمل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل گفت: مراسم دهه ولایت در بقاع 11 امامزاده و اماکن متبرکه شهرستان آمل برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم دهه ولایت در بقاع 11 امامزاده آمل

حجت‌الاسلام رسول علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرستان آمل می‌توانند در روز عرفه برای قرائت دعای عرفه در امامزاده ابراهیم(ع، اما‌مزاده عبدالله(ع)، بقعه متبرکه درویش اسماعیل(ع)، ابوالفضلی اوجی‌آباد، بقعه متبرکه خضر نبی(ص) و بقعه علامه میرحیدر آملی حضور یابند.

وی با بیان اینکه این همایش همزمان با گرامیداشت دهه ولایت در امامزاده عبداله(ع) آمل برگزار می‌شود، یادآور شد: همایش بزرگ بانوان و ولایت نخستین بار در مازندران در این شهرستان انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با اعلام اینکه مراسم دهه ولایت با عنوان‌های متعدد در شهرستان آمل آغاز می‌شود اذعان داشت: این مراسم‌ها در بقاع 11 امامزاده و اماکن متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: در روز عید بزرگ مسلمان، عید غدیر خم راه‌اندازی کاروان شادی و حرکت به سمت امامزاده عبدالله(ع) شهنه‌کلا را از سوی این اداره در پیش داریم.

علیخانی با اشاره به اینکه در دیگر روزها برنامه‌هایی چون برپایی نماز پرشکوه عید قربان، غبارروبی امامزادگان و شهدا، عصری با شهدا، قرات دعای کمیل برگزار می‌شود، یادآور شد: برگزاری دعای ندبه و زیارت عاشورا و حضور در نماز جمعه، دعوت از دانش‌آموزان و جوانان همجوار در امامزادگان، قرات زیارت جامعه کبیره، جشن میلاد امام هادی(ع)، همایش غدیر از نگاه قرآن و حدیث در امامزادگان شهرستان آمل به اجرا در می‌آید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل از برپایی ایستگاه و نمایشگاه وقف و نشست صنفی وقف در روز هشتم دهه ولایت در این شهرستان خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها در امامزاده ابراهیم(ع)، امامزاده عبدالله(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه آمل برپا می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ادامه این دهه برنامه‌های جانبی دیگری چون شرکت کارکنان اوقاف، اعضای هیئت امناء و مراکز فرهنگی و قرآنی و خادمان افتخاری بقاع متبرکه و امامزادگان در نمازجمعه، تجلیل از خادمان سادات و همسرانشان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ارسال پیامک با موضوع غدیر شناسی، تبلیغات محیطی و نور افشانی، اهدای جوایز و مراسم قربانی و توزیع گوشت برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول