اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های دهه ولایت در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های دهه ولایت در استان را تشریح کرد و بر لزوم انعکاس برنامه‌های دهه ولایت از رسانه‌های استانی تاکید کرد.

برنامه‌های دهه ولایت در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

سید علی‌صالح موسوی‌اعظم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به آغاز دهه ولایت و برنامه‌های اجرایی این دهه در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: دهه ولایت از 23 مهر لغایت 2 آبان بوده که انتظار می‌رود مسئولان استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه حضور پرشوری داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خواستار انعکاس برنامه‌های دهه کرامت از رسانه‌های استانی اعم از مجازی و مکتوب شد و گفت: از اصحاب رسانه به منظور انعکاس و پوشش خبری جهت فرهنگ ولایت و امامت تشکر می‌کنیم.

این مسئول با تاکید بر این‌که بقاء نبوت بستگی به ابلاغ امامت دارد، گفت: مساله امامت از طرف خدا صورت گرفته که این امر یک مساله انتصابی است و از عید قربان تا عید غدیر خم به عنوان دهه ولایت نامگذاری شده که برنامه‌های متنوعی در این دهه برگزار می‌شود.

موسوی‌اعظم در ادامه به اهم برنامه‌های اجرایی دهه ولایت در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: اولین روز دهه ولایت از 23 مهر ماه مصادف با 9 ذی‌الحجه با شعار ولایت و نیایش دعای عرفه در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه و شاخص نیز اجرا می‌شود.

این مسئول فرهنگی و مذهبی دومین روز هفته ولایت را با شعار ولایت و اطاعت عنوان کرد و گفت: برگزاری نماز عید قربان در امامزادگان شاخص با هماهنگی ستاد نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی، در ادامه با بیان این‌که سومین روز دهه ولایت با شعار ولایت، ایثار و شهادت برگزار می‌شود، گفت: آیین غبارروبی امامزادگان، قبور شهدا و بقاع متبرکه، تکریم خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره شهدای خفته در جوار امامزادگان و برگزاری دعای کمیل در جوار امامزادگان شاخص از برنامه‌های این روز است.

موسوی‌اعظم با بیان این‌که چهارمین روز با شعار ولایت و بصیرت با برنامه‌هایی از جمله برگزاری همایش‌های ولایت و بصیرت کارکنان، خانواده و اصحاب وقف و برگزاری دعای ندبه در امامزادگان شاخص برگزار می‌شود، گفت: در پنجمین روز از دهه ولایت با شعار ولایت و جوانان و دعوت از دانش‌آموزان و جوانان به منظور حضور در فضای معنوی امامزادگان نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه‌های اجرایی دهه ولایت را قرائت زیارت جامعه کبیره در شب میلاد امام هادی، برپایی محفل انس با قرآن کریم، برگزاری جشن میلاد امام هادی در امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد.

موسوی‌اعظم در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های صنفی با موضوع وقف، افتتاح ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در امامزادگان شاخص تا پایان دهه ولایت، برگزاری همایش « بانوان و ولایت» و برگزاری جشن سراسری عید غدیر از ساعت 10 صبح با حضور مردم در قالب کاروان‌های شاد و حرکت به سمت امامزادگان و بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه ولایت امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول