اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

دهه ولایت فرصتی برای تجدید بیعت با امام خمینی (ره) است

امام جمعه میاندوآب گفت: دهه ولایت فرصت مغتنمی برای تجدید بیعت با امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر کشورمان است.

دهه ولایت فرصتی برای تجدید بیعت با امام خمینی (ره) است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه دهه ولایت قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: این روزها فرصتی برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی و روند بنیانگذاری این حکومت دینی و مردمی قلمداد می‌شود، که بعد از کسب بصیرت نسبت به چگونگی شکل‌گیری آن با شهدا و بنیانگذار نظام اسلامی تجدید بیعت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فاصله بین عید قربان و غدیرخم به عنوان دهه ولایت شناخته می‌شود، افزود: انقلاب مردم ما با تاریخ اسلام پیوند ناگسستنی دارد، بنابراین در این روز باید برای درک فلسفه قربان و غدیر گام‌های بلندی برداشته و حرکت‌های فرهنگی موثری انجام گیرد.

قهرمانی به برپایی نماز عید قربان در مصلی‌های مناطق مختلف کشور با حضور پرشور مردم اشاره کرد و ادامه داد: برای گرامیداشت دهه ولایت برنامه‌های مختلفی با مضمون دینی، فرهنگی و اجتماعی با هدف آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه در جای جای میهن اسلامی برپا می‌شود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه در مسجد جامع میاندوآب همایش همراه با ولایت برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم معنوی و فرهنگی برای ساعات نماز مغرب و عشاء تدارک یافته است، تا اقشار مختلف جامعه فرصت شرکت در این آئین را پیدا کرده و با حضور در این محفل برای تقویت ایمان و اعتقاد خود تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در عید غدیر خم برنامه ویژه‌ای با حضور امام جمعه موقت تهران برپا می‌شود، بیان داشت: این برنامه با حضور حداکثری مردم در ساعت 10 تا 12 و نیم صبح برپا می‌شود، که امیدوار هستیم حضور خطیب عالم تهران در این شهرستان منشاء خیر و برکات قرار گیرد.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول