اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

دهه امامت و ولایت با 190 ویژه برنامه در لردگان گرامی داشته می‎شود

فرماندار شهرستان لردگان گفت: بر اساس هماهنگی‎های صورت گرفته، افزون بر 190 برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در سطح شهرستان و بخش‎های تابع برگزار می‎شود.

دهه امامت و ولایت با 190 ویژه برنامه در لردگان گرامی داشته می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی صبح امروز در نشست ستاد دهه امامت و ولایت این شهرستان، اظهار کرد: دهه امامت و ولایت فرصت ارزشمندی برای تبیین مبانی فلسفه حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است.

وی عید غدیر خم را از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی دانست و افزود: ضرورت تبیین، ترویج و اشاعه فرهنگ غنی غدیر و تبیین مقام و فضایل امام علی(ع) در این دهه مبارک یک ضرورت همگانی است.

زاهدی با تأکید بر اینکه دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه ولایت در جامعه است، گفت: باید از ظرفیت عظیم این دهه در ترویج شعائر دینی و اسلامی بهره بگیریم.

فرماندار شهرستان لردگان از اجرای برنامه‎های شاخص و مناسب در این دهه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‎های صورت گرفته افزون بر 190 برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در شهرستان و بخش‎های تابع برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشن بزرگ غدیر در روز عید غدیر در پارک، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی عشایری، سرکشی از خانواده شهید سادات از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‏شود.

زاهدی اضافه کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، اجرای برنامه‌های ورزشی از جمله همایش‌های پیاده‌روی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی نمایشگاه‌های عکس و کتاب از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‏شوند.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول