اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

دهه امامت بهترین فرصت برای تبلیغ ولایت فقیه است

امام جمعه خورموج گفت: ولایت فقیه بالاترین رکن اسلام و دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای تبلیغ، حمایت و معرفی ولایت فقیه به نسل‌های جوان است.

دهه امامت بهترین فرصت برای تبلیغ ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در نخستین جلسه ستاد غدیر شهرستان دشتی پیشاپیش فرار رسیدن عید غدیر را به تمام مسلمانان جهان بویژه مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک گفت.

امام جمعه خورموج خاطرنشان کرد: عید غدیر عیدالله الاکبر است و باید نقش و جایگاه ولی فقیه در بین دانشگاهیان، جوانان، دانش آموزان و نوجوانان به طور شایسته‌ای تبیین شود.

وی ادامه داد: این ماه، ماه ولایت است و باید بازاریان نیز با تمام توان برنامه داشته باشند ضمن اینکه مراسم عید غدیر در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی به ویژه در شهر شنبه برگزار می‌شود.

مصلح ضمن یادآوری ارزش تکریم و تعظیم شعائر الهی، خواستار برگزاری شایسته و فراگیر دهه ولایت و ایام الله پیش رو شد.

امام جمعه خورموج گفت: ولایت فقیه بالاترین رکن اسلام و دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای تبلیغ، حمایت و معرفی ولایت فقیه به نسل‌های جوان است.

مصلح یادآورشد: امسال مراسم عید غدیر به صورت متمرکز در مصلای امام خامنه‌ای شهر خورموج برگزار می‌شود که جا دارد از دست‌اندرکاران حسینه میرزای خورموج که با هیئت‌های مذهبی و ستاد نماز جمعه خورموج همکاری کرده‌اند تقدیر کنم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی نیز گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها درشهرستان ولایتمدار دشتی در دهه امامت و ولایت استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام سعید توکلیان افزود: در شهرستان دشتی مردم در برنامه‌های مذهبی پیشتاز هستند و این از اعتقادات مردم این دیار است.

انتهای پیام/66001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول