اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه خبر داد

برگزاری باشکوه دهه ولایت در ابرکوه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه از برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه دهه ولایت و امامت در شهرستان ابرکوه خبر داد.

برگزاری باشکوه دهه ولایت در ابرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام محمد پورقیومی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه ولایت و امامت که در دفتر امام جمعه ابرکوه و در جمع مسئولان ادارات و نهادها و ائمه جماعات مساجد برگزار شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه، برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و تبادل نظر پیرامون برگزاری با شکوه‌تر جشن‌های مربوط به عید بزرگ شیعیان یعنی عید غدیر و نیز ایام دهه ولایت و امامت است.

وی عنوان کرد: بنیاد بین‌المللی غدیر در سطح کشور با برنامه‌های کلان فعال است و نمایندگی‌های آن نیز در مراکز استان و شهرستان‌ها، جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزار می‌کند و گزارش عملکرد فعالیت‌ها را به صورت مستند به دبیرخانه بنیاد ارسال می‌کند.

گفتنی است، برگزاری مراسم دعای عرفه به صورت متمرکز در محل روستاهای خسروآباد و جلال‌آباد توسط بخشداری مرکزی، حضور کارشناسان با مباحث مربوط به مبانی و مفاهیم غدیر برای مربیان مهدهای کودک توسط بهزیستی، پیگیری اعزام پزشکان به روستاها برای ویزیت رایگان توسط ناحیه مقاومت بسیج، برگزاری 2 مراسم شب شعر غدیر همزمان با 24 مهرماه و اول آبان‌ماه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از برنامه‌های مصوب در این جلسه بود.

همچنین برگزاری کارگاه هفتگی آموزش و تفسیر نهج البلاغه و تریبون آزاد با موضوع مباحث غدیر، عفاف و حجاب و آسیب‌شناسی توسط دانشکده پیراپزشکی، برگزاری مراسم شب شعر غدیر با همکاری دانشگاه پیام‌نور، مسابقه نقاشی با موضوع غدیر بین فرزندان اساتید و کارکنان و مسابقه مقاله‌نویسی بین اساتید و دانشجویان توسط دانشگاه آزاد اسلامی نیز از دیگر تصمیمات اتخاذ شده برای برگزاری باشکوه این دهه در ابرکوه بود.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول