اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی استان زنجان و حومه:

سازمان اتوبوسرانی زنجان آماده ارائه خدمات به نمازگزاران عید قربان است

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی استان زنجان و حومه از آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات به نمازگزاران عید قربان به روال همه روزها خبر داد.

سازمان اتوبوسرانی زنجان آماده ارائه خدمات به نمازگزاران عید قربان است

شهرام فرحبخشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی این سازمان برای ارائه خدمات در همه ایام سال به شهروندان اظهار داشت: این آمادگی برای ارائه خدمت به نمازگزاران عید قربان هم وجود دارد.

وی ساعت آغاز به کار اتوبوس‌های شهری زنجان را در روز عید قربان 6:30 دقیقه صبح اعلام کرد و افزود: اتوبوس‌های شهر زنجان مسافران را از این ساعت به سمت پایانه منتقل می‌کنند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی استان زنجان و حومه با بیان اینکه نماز عید قربان در مصلی زنجان ساعت 7:30 دقیقه برگزار می‌شود، اضافه کرد: اتوبوس‌های ویژه نمازگزاران را از پایانه به مصلی زنجان منتقل می‌کنند.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات توسط سازمان اتوبوسرانی به نمازگزاران در روز جمعه هر هفته ادامه داد: این سازمان در روز عید قربان هم به همین روال ارائه خدمت می‌کند.

فرحبخشیان تصریح کرد: اتوبوس‌های حاضر در محل برگزاری نماز عید قربان، نمازگزاران را بعد از برگزاری نماز از این محل به همه نقاط شهری منتقل می‌کنند.

وی تعداد خط‌های درون شهری اتوبوس‌های زنجان را 24 خط اعلام کرد و گفت: سازمان اتوبوسرانی در روز عید قربان با 70 دستگاه اتوبوس اقدام به سرویس‌دهی به شهروندان برای برگزاری نماز می‌کند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی استان زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد حذف اتوبوس شهرک صنعتی شماره یک گفت: این اقدام با توجه به تذکرات راهنمایی و رانندگی به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرک صنعتی در خارج از شهر، سازمان اتوبوسرانی به لحاظ قانونی نمی‌تواند به این شهرک سرویس‌دهی کند.

فرحبخشیان به مکاتبات انجام شده با دستگاه‌های ذی‌ربط اشاره کرد و اذعان داشت: مسئولیت فراهم کردن ایاب و ذهاب شهرک صنعتی شماره یک زنجان بر عهده ارگان‌های دیگر است.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول