اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

56 درصد از واحد‌های مسکونی روستایی زنجان بیمه شده‌اند

معاون امور عمرانی استاندار زنجان درصد پوشش بیمه‌ای واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان را 56 درصد اعلام کرد و گفت: این آمار نسبت به واحدهای مسکونی شهری وضعیت بهتری دارد.

56 درصد از واحد‌های مسکونی روستایی زنجان بیمه شده‌اند

علی‌اکبر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه برگزاری مانورهای ساعت صفر در استان زنجان متوقف نشده است، اظهار داشت: این مانورها در مقاطع مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه معیاری برای سنجش میزان آمادگی ارگان‌ها برای مقابله با حوادث طبیعی وجود ندارد، افزود: مسئولان با تهیه تجهیزات نو و پایش مستمر آنها در صدد حفظ آمادگی‌های دستگاه‌های ذی‌ربط برای مقابله با حوادث غیر مترقبه هستند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان وضعیت استان زنجان را به لحاظ آمادگی با حوادث طبیعی بالاتر از نرم کشوری عنوان و اضافه کرد: برای رسیدن به شرایط ایده‌آل هنوز فاصله وجود دارد.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت پایگاه امداد و نجات در حال احداث زنجان گفت: برای تکمیل این پایگاه طی سال گذشته اعتبار در خور توجهی تزریق شده است.

کریمی میزان اعتبار تزریق شده از طرف استان برای تکمیل پایگاه امداد و نجات زنجان را یک میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تزریق اعتبار توسط سازمان هلال‌احمر کشوری هم به همین میزان انجام شده است.

وی با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده برای احداث ساختمان‌های اداری، سوله‌ها و ساماندهی کانال آب این پایگاه و محوطه آن تصریح کرد: این پایگاه امداد و نجات به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان در پاسخ به سئوال دیگری در مورد پوشش بیمه‌ای محصولات کشاورزی گفت: پوشش بیمه‌ای در ابعاد مختلفی انجام می‌شود.

این مسئول به پوشش محصولات کشاورزی اشاره و اضافه کرد: رغبت کشاورزان برای بیمه کردن محصولات به دلیل مبلغ کم آن قابل توجه نیست به همین دلیل پیشنهاداتی برای افزایش مبالغ پوشش بیمه‌ای محصولات کشاورزی ارائه شده است.

کریمی پوشش بیمه‌ای واحدهای مسکونی روستایی را در زنجان قابل قبول دانست و ادامه داد: همه واحدهایی که با استفاده از تسهیلات مسکن مهر احداث و مقاوم‌سازی شده‌اند زیرپوشش بیمه قرار گرفته و بیمه آنها از طریق اقساط دریافت می‌شود.

وی درصد پوشش بیمه‌ای واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان را 56 درصد اعلام کرد و افزود: زنجان از این لحاظ وضعیت خوبی نسبت به نرم کشوری دارد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه با پرداخت مبلغ ناچیز می‌توان منازل مسکونی را بیمه کرد، تصریح کرد: با ارائه یک پیشنهاد ابتکاری شهروندان بدون مراجعه و از طریق فیش‌های شرکت‌های خدماتی می‌توانند منازل مسکونی خود را بیمه کنند.

انتهای پیام/73004/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول