اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از وقوع تصادفات در بلوار 22 بهمن زنجان

بروز تصادفات متعدد در بلوار 22 بهمن زنجان

بلوار 22 بهمن شهر زنجان، یکی از نقاطی است که متاسفانه هر روز تصادفات شدید و سختی در آن رخ می‌دهد.

بروز تصادفات متعدد در بلوار 22 بهمن زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بلوار 22 بهمن در شمال شهر زنجان در واقع کمربندی این شهر است که بخش عمده‌ای از ترافیک شهر را تحمل می‌کند.

اما در این بلوار مکان‌هایی به عنوان دور برگردان مشخص شده است که بسیار خطرناک بوده و بیشتر تصادفات این شریانی شهری نیز در همین نقاط رخ می‌دهد.

متاسفانه موانع بتنی که تا وسط اتوبان کشیده شده‌اند اصولی نبوده و بسیاری از رانندگان به دلیل عدم دید مناسب و عدم دقت با آن برخورد می‌کنند که موجب خسارت و ترافیک در این مسیر می‌شود.

دوربرگردان‌های ایجاد شده در بلوار 22 بهمن زنجان، با توجه به شلوغ بودن این بلوار نیاز به توجه و رسیدگی دارد چراکه این دوربرگردان‌ها با موانعی تعیین شده‌اند که بدون علامتی به یک باره در وسط اتوبان ظاهر شده و خیلی از رانندگان دچار سردرگمی می‌شوند.

یکی از رانندگان زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دوربرگردان‌های بلوار 22 بهمن شهر زنجان شاید به صورت مهندسی و اصولی احداث نشده است.

محمد موسوی که خود در این مکان دچار تصادف شده است، افزود: باید مسئولان به دوربرگردان‌های موجود در این اتوبان رسیدگی کنند.

این شهروند با بیان اینکه هر روز تصادفی در این نقاط از بلوار 22 بهمن زنجان رخ می‌دهد، ادامه داد: این تصادفات خسارات جانی و مالی سنگینی را به مردم وارد می‌کند.

وی با اشاره به عدم رسیدگی مسئولان با وجود تصادفات رخ داده، اذعان داشت: اگر این اتفاق برای یکی از مسئولان بیفتد آنها دلیل اعتراضات مردم را متوجه خواهند شد.

یک شهروند دیگر به تصادفات رخ داده بر روی پل بلوار 22 بهمن اشاره کرد و گفت: روزهای گذشته یک دستگاه اتوبوس بنز با یک کامیون بر روی پل موجود در این اتوبان تصادف کرده بودند که علاوه‌بر خسارت بر این دو خودرو، ترافیک بسیار سنگینی نیز ایجاد شده بود.

علی محمدی با بیان اینکه تصادفات زیادی در نقاط مختلف بلوار 22 بهمن روی می‌دهد، اضافه کرد: مسئولان باید عامل این تصادفات را پیدا کرده و نسبت به آن اقدامات لازم را انجام دهند.

*بی‌دقتی و سرعت بالا عامل تصادفات است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در زمینه تصادفات رخ داده در بلوار 22 بهمن شهر زنجان ابراز داشت: بی‌دقتی و عدم رعایت سرعت مناسب توسط رانندگان از دلایل تصادفات در این بلوار است.

مقصود شمس‌آذر تاکید کرد: فرض بگیریم برخی از نقاط بلوار 22 بهمن به صورت اصولی و استاندارد احداث نشده باشد، خود رانندگان باید قوانین را رعایت کرده و با دقت بیشتری رانندگی کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مشکلاتی در سطح شهر زنجان وجود دارد اما اگر رانندگان قوانین و مقررات را رعایت کنند تصادفی پیش نمی‌آید.

امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین و مقررات و سرعت پایین از مشکلات و تصادفات پیشگیری کنند و مسئولان نیز در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/73006/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول