اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد

کاهش 14.61 درصدی تلفات رانندگی در استان زنجان

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: آمار 89 نفری تلفات رانندگان در سال گذشته به 76 نفر در شش ماه نخست سال‌جاری کاهش یافته که بیانگر کاهش 14.61 درصدی تلفات رانندگان است.

کاهش 14.61 درصدی تلفات رانندگی در استان زنجان

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد تلفات حوادث رانندگی درون شهری استان زنجان را طی شش ماه نخست سال‌جاری 32 نفر اعلام کرد.

وی اضافه کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون 135 نفر هم در حوادث رانندگی برون شهری جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان به کاهش تلفات حوادث رانندگی در جاده‌های روستایی و خاکی از آغاز سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: آمار تلفات در این جاده‌ها از 17 نفر سال گذشته به هفت نفر طی مدت زمان گذشته از سال‌جاری کاهش یافته است.

این مسئول تعداد تلفات حوادث رانندگی در محل حادثه را از آغاز سال‌جاری تاکنون 76 نفر اعلام کرد و گفت: مقایسه این آمار با مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش دو نفری را نشان می‌دهد.

فروزش از کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در حین انتقال از محل حادثه خبر داد و اضافه کرد: این آمار از 18 نفر در شش ماه نخست سال گذشته به 13 نفر کاهش یافته است.

وی تعداد تلفات حوادث رانندگی را در بیمارستان‌های شهر زنجان از آغاز سال‌جاری تاکنون 85 نفر اعلام کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان به کاهش تلفات رانندگان در تصادفات اشاره و تصریح کرد: آمار 89 نفری تلفات رانندگان در سال گذشته به 76 نفر در شش ماه نخست سال‌جاری کاهش یافته که بیانگر کاهش 14.61 درصدی تلفات رانندگان است.

این مسئول از کاهش نزدیک به 15 درصدی تلفات عابران پیاده در حوادث رانندگی خبر داد و اضافه کرد: تلفات رانندگان زنجانی در این نوع حوادث از 27 نفر سال گذشته به 23 نفر کاهش یافته است.

فروزش با بیان اینکه سرنشینان با 85 نفر بالاترین تلفات را در حوادث رانندگی داشته‌اند، ادامه داد: این آمار در مقایسه با آمار سال گذشته افزایش 18 نفری را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول