اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد

برگزاری آموزش‌های امداد و اطفای حریق در 220 مدرسه زنجان

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: آموزش‌های امداد و نجات و اطفاء حریق در 220 مدرسه در استان زنجان برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

برگزاری آموزش‌های امداد و اطفای حریق در 220 مدرسه زنجان

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه 20 تا 26 مهر ماه به عنوان هفته کاهش بلایای طبیعی نامگذاری شده است، اظهار داشت‌: این هفته با شعار انسجام ملی، نگاه پیشگیرانه و مدیریت جامع مخاطرات در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه 18 مانور در شهرستان‌ها و مرکز استان اجرا می‌شود، افزود: نخستین مانور در شهرستان سلطانیه برگزار شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان هدف از اجرای این مانورها را آموزش و آگاهی بیشتر مردم دانست و اضافه کرد: 12 دوره کلاس آموزشی نیز برای افزایش آگاهی مردم برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده، گفت: آموزش‌های امداد و نجات و اطفای حریق در 220 مدرسه در استان زنجان برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

کرامتی در ادامه از افتتاح پروژه GIS استانی جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: اعتبارات این طرح از سال گذشته تزریق شده و مطالعات لازم صورت گرفته است.

وی به آمادگی کامل استان زنجان در مواجهه با بلایای طبیعی اشاره و تصریح کرد: استانداری و به‌ ویژه استاندار به عنوان محور و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان زنجان همکاری‌های لازم را برای آمادگی هر چه بیشتر برای مقابله با بلایای طبیعی داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان ادامه داد: استان زنجان نخستین استان در سطح کشور در زمینه تهیه نرم‌افزار بانک جامع اطلاعاتی مدیریت بحران است.

این مسئول با بیان اینکه همه اطلاعات مورد نیاز در این نرم‌افزار قرار گرفته شده، اذعان داشت: مکان تجهیزات، امکانات و مشخصات مسئولان تا رده سوم مدیریتی تهیه شده است و در اختیار استانداری، سازمان‌های اجرایی و وزارت کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/2308/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول