اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی استان زنجان خبر داد

تلاش بهزیستی جهت مناسب‌سازی معابر برای معلولین زنجانی

معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی استان زنجان تمام تلاش خود را جهت مناسب‌سازی معابر برای معلولان انجام می‌دهد.

تلاش بهزیستی جهت مناسب‌سازی معابر برای معلولین زنجانی

فرهاد میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در زنجان با تبریک 23 مهر روز عصای سفید اظهار داشت: سازمان بهداشت جهانی وجود 35 میلیون نابینا را در جهان تخمین زده است.

وی با بیان اینکه بهزیستی مسئولیت حمایت از حقوق معلولان را برعهده دارد، افزود: شش گروه معلول در قانون معرفی شده که نابینایی یکی از این شش گروه است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه بهزیستی استان خدمات متعددی را به معلولان ارائه می‌دهد، اضافه کرد: این خدمات شامل حمایت‌های مالی، تحصیلی، ایاب و ذهاب، خدمات فرهنگی و ورزشی، مسکن و اشتغال است.

این مسئول مناسب‌سازی معابر را از دیگر برنامه‌های بهزیستی برای رفاه بیشتر معلولان عنوان کرد و اذعان داشت: در سازمان بهزیستی دبیرخانه مناسب‌سازی معابر ایجاد و در استان نیز ستاد توانبخشی با حضور کارشناسان مربوطه به پیگیری این موضوع می‌پردازند.

میرزایی تلاش برای آسایش معلولان را امری فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: بهزیستی در سال گذشته جلسات متعددی را با شهرداری و استانداری برای بهبود و مناسب‌سازی معابر برگزار کرده است.

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول