اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقیم سازمان ملل در ایران:

معلولان در حوادث جزو آسیب‌پذیرترین افراد هستند

نماینده مقیم سازمان ملل در ایران گفت: معلولان در هنگام حوادث جزو آسیب‌پذیرترین افراد جامعه هستند.

معلولان در حوادث جزو آسیب‌پذیرترین افراد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، گری لویس صبح امروز در مانور زلزله فرضی مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملل در کرمان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تجارب ایران در گذشته، ما آگاهی داریم که ظرفیت جمهوری اسلامی ایران به مقابله و پاسخ در هنگام بروز حوادث طبیعی بسیار بالاست.

نماینده مقیم سازمان ملل در ایران افزود: امروز ما روز جهانی کاهش بلایای طبیعی را داریم و ما خوشحال هستیم که در این روز توانستیم با شما چنین مانوری برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مانور کاهش آسیب‌پذیری است به ویژه شعار امسال این روز بین‌المللی «کمک به معلولان است» که در هنگام حوادث جزو آسیب‌پذیرترین افراد هستند.

گری لویس بیان داشت: من باید از استاندار کرمان تشکر کنم که در این روز آمادگی خود را اعلام کردند.

وی گفت: از سوی دیگر ما آگاهی داریم که ظرفیت‌های جمهوری اسلامی به پاسخ حوادث طبیعی بسیار بالاست و در این رابطه سازمان ملل و همکاران ما در آژانس‌های سازمان ملل آماده هستند در حوادث و بلایای طبیعی کمک کنند.

نماینده مقیم سازمان ملل در ایران با اشاره به اینکه آن چه مهم است این است که ما آمادگی آموزش و تمرین داشته باشیم، عنوان کرد: در این مانور فرضی پنج نفر از اعضای سازمان ملل حضور دارند که در سازمان ملل تمام راهنمایی‌ها را طراحی کرده‌اند.

وی گفت: این تیم در سه ماه گذشته در زمینه سونامی، سیل و زلزله در سه کشور مختلف مانور برگزار کرده است و امروز این چهارمین مانور است.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول