اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد تأکید کرد

تلاش شهرداری عنبرآباد برای مناسب‌سازی اماکن ویژه معلولان

معاون عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: شهرداری‌ موظف است در طرح جامع تفصیلی شهرها، کمیته‌های فنی و کمیسیون ماده پنج برای مناسب‌سازی محیط برای تردد معلولان فضاسازی کند.

تلاش شهرداری عنبرآباد برای مناسب‌سازی اماکن ویژه معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل کمالی ظهر امروز در جلسه مناسب‌سازی اماکن عمومی این شهرستان اظهار داشت: جانبازان راه را برای پیشرفت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی باز کردند و ما راه را برای تردد راحت آنها باز کنیم.

معاون فرماندار عنبرآباد افزود: زندگی معلولان با محرومیت‌های خاصی مواجه است و معلولیت سبب اختلال در ارتباط فرد با محیط می‌شود و باید سعی کرد که در برنامه‌ریزی‌های محیطی سازگاری محیط با شرایط خاص معلولان در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه باید محیط شهری و اداری برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شود تا آنها تردد خود را به راحتی انجام دهند، گفت: بهزیستی به عنوان دبیر کمیته مناسب‌سازی برنامه‌ریزی و بر اصلاح مهندسی اماکن نظارت کند.

اسماعیلی عنوان کرد: شهرداری‌ موظف است در طرح جامع تفصیلی شهرها، کمیته‌های فنی و کمیسیون ماده پنج برای مناسب‌سازی محیط برای تردد معلولان فضاسازی کند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: شهرداری‌ برای واحدهای ساختمانی اداری که با نواقص فنی و مهندسی برای تردد معلولان و جانبازان مواجه است، پایان کار صادر نکند.

انتهای پیام/80005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول