اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان عنبرآباد تاکید کرد:

نقش اثر‌گذار فعالیت‌های فرهنگی در رفتار مددجویان زندان

معاون دادستان شهرستان عنبرآباد گفت: مسئولان زندان جیرفت با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مناسب و مطلوب توانسته‌اند تاثیر بسزایی در رفتار و کردار مددجویان داشته باشند.

نقش اثر‌گذار فعالیت‌های فرهنگی در رفتار مددجویان زندان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، یوسف سوغانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای طبقه‌بندی زندان جیرفت اظهار داشت: مسئولان زندان جیرفت با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مناسب و مطلوب توانسته‌اند تاثیر بسزایی در رفتار و کردار مددجویان داشته باشند. 

وی ضمن بررسی وضعیت مددجویان افزود: این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مجرمان و متخلفان در زندان و در محیطی فرهنگی و انسان‌ساز اصلاح شوند و برای بازگشت شرافتمندانه آنان برنامه‌ریزی می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: مددجویانی که از رفتار مجرمانه خود پشیمان شده و تحت آموزش برنامه‌های فرهنگی زندان قرار داشته باشند و حسن رفتار و اخلاق از خود نشان دهند، مورد توجه مجموعه قضایی قرار می‌گیرند. 

رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: تلاش کردیم تا زندان به یک مرکز آموزش مسائل فرهنگی تبدیل شود و مددجویان از بدو ورود به زندان با برنامه‌های فرهنگی آشنا شوند. 

حسین برشان افزود: بایستی با فعالیت در این برنامه‌ها در راستای اصلاح رفتار و کردار تلاش کنند تا بتوانند از مزایایی که در این زمینه در نظر گرفته شده است، استفاده کنند. 

وی تصریح کرد: تمامی برنامه‌های فرهنگی زندان زیر نظر دبیر‌خانه کانون‌های فرهنگی مساجد جنوب کرمان برگزار می‌شود. 

برشان خاطرنشان کرد: برنامه‌های زیادی برای اوقات فراغت مددجویان در نظر گرفته شده است تا مددجویان بتوانند بهترین استفاده را از وقت خود داشته باشند. 

رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت بیان داشت: حتی برای بعد از زمان محکومیت مددجویان برنامه‌ریزی شده است تا دیگر مرتکب خلاف نشوند. 

انتهای پیام/2655/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول