اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی در گفت‌وگو با فارس:

متولیان فرهنگی حتی یک‌قدم هم برای مقابله با بدحجابی بر نمی‌دارند

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن گلایه از عدم توجه مسئولان فرهنگی کشور به بحث حجاب گفت: این در حالی است که مسئولان فرهنگی در صف اول گسترش فرهنگ حجاب و عفاف هستند.

متولیان فرهنگی حتی یک‌قدم هم برای مقابله با بدحجابی بر نمی‌دارند

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص مقابله با بدحجابی و نقش نیروی انتظامی در پایان کار اظهار داشت: این حرف رئیس جمهور کاملاً حرف درستی است چرا که نخستین کاری که در این زمینه باید انجام شود، فرهنگ‌سازی است.

وی ضمن گلایه از عدم توجه مسئولان فرهنگی کشور به بحث حجاب خاطر نشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی ما حتی یک‌قدم هم در این زمینه بر نمی‌دارند.

امام جمعه مشهد یادآور شد: این در حالی است که مسئولان فرهنگی در صف اول گسترش فرهنگ حجاب و عفاف هستند، ما به نیروی انتظامی می‌گوییم برود و جلوی بدحجابی را بگیرد و با این پدیده مقابله کند اما فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم‌رنگ شده و دستگاه‌های دیگر هم کاری انجام نمی‌دهند.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار کرد: مگر نیروی انتظامی چند نفر مامور ارشادی دارد یا چقدر توانایی تشکیل گشت‌های ارشاد را دارد که بخواهد در همه نقاط شهر ماموری برای مقابله با بدحجاب‌ها بگذارد.

وی تاکید کرد: مقابله با پدیده بدحجابی کاری است که از طریق فعالیت‌های فرهنگی مدبرانه باید صورت پذیرد و نیروی انتظامی به عنوان آخرین دستگاه آن هم با برخی از افراد که به قصد معاندت با نظام اسلامی بدحجابی را ترویج می‌کنند، باید برخورد قانونی داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: فرستادن یک جوان سرباز 20 ساله برای مقابله با پدیده بدحجابی کار مناسبی نیست و نتیجه مطلوبی را در پی نخواهد داشت.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول