اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

عدم توسعه شهر دهدشت به خاطر بی‌توجهی به مسائل فرهنگی است

فرماندار کهگیلویه با اقرار به اینکه شهر متمدن و کهن دهدشت امروز با سی سال گذشته تفاوت چندانی نکرده است و توسعه نیافتگی این شهر را به دلیل عدم توجه به مسائل فرهنگی دانست.

عدم توسعه شهر دهدشت به خاطر بی‌توجهی به مسائل فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جلسه انجمن کتابخانه‌ها و کمیته مطالعه مفید شهرستان ظهر امروز در محل کتابخانه‌ ملاصدرای دهدشت برگزار شد.

در این نشست مشکلات کتابخانه ملاصدرا مورد بررسی قرار گرفت و اعضای جلسه درباره چگونگی ارتقای خدمات کیفی و کمی این کتابخانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ابراهیم جعفری با اقرار به اینکه شهر دهدشت امروز با سی سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است اظهار داشت: عدم توسعه شهر متمدن دهدشت بخاطر عدم توجه به مسائل فرهنگی است.

فرماندار کهگیلویه خدمات شهرداری دهدشت در دوره‌های مختلف را محدود به مسائل عمرانی دانست و افزود: شهرداری روی مسائل فرهنگی آن‌طور که باید وارد عمل نشده است.

جعفری مکان‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را نامناسب خواند و با اشاره به قرار گرفتن در مسیر ترافیکی و فاصله زیاد از مرکز شهر ابراز داشت: این مکان از نظر دسترسی برای کودکان مشکل دارد.

فرماندار کهگیلویه خواستار پیگیری شهرداری در اختصاص زمین مناسب به منظور احداث مکان شماره دو کانون پرورش فکری کودکان در محدوده یکی از پارک‌های سطح شهر شد.

هم‌چنین روشنایی محوطه حوزه علمیه حضرت زینب(س) و کتابخانه ملاصدرا در دستور کار اداره برق ناحیه قرار گرفت.

مشکلات تردد در حوزه علمیه خواهران و کتابخانه ملاصدرا از دیگر موارد مطروحه جلسه بود که فرماندار خواستار اختصاص سرویس ایاب و ذهاب توسط شهرداری به این منظور شد.

جعفری نقش صدا و سیما در ترویج فرهنگ کتابخوانی را سازنده دانست و گفت: صدا و سیما و اداره فرهنگ و ارشاد می‌توانند با اجرای برنامه‌های فرهنگی در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به ریزش اعضای کتابخانه‌ها و بررسی راه‌های تسهیل عضوگیری در کتابخانه‌ها را به شورای شهر سپرد و بیان داشت: اعضای کتابخانه‌های سطح شهرستان باید آسیب‌شناسی شوند.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول