اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری بندر خمیر:

تشکیل دادگاه مددجویان در زندان موجب کاهش اطاله دادرسی می‌شود

رئیس دادگستری شهرستان بندر خمیر گفت: تشکیل دادگاه مددجویان در زندان موجب کاهش هزینه اعزام و بدرقه، افزایش ضرایب امنیتی و کاهش اطاله دادرسی می‌شود.

تشکیل دادگاه مددجویان در زندان موجب کاهش اطاله دادرسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامحسین لرکجوری که برای بررسی پرونده قضایی 35 نفر از مددجویان حوزه قضایی بندر خمیر ظهر امروز در زندان مرکزی بندرعباس حضور یافته بود، افزود: تشکیل دادگاه مددجویان در زندان موجب کاهش هزینه اعزام و بدرقه، افزایش ضرایب امنیتی و کاهش اطاله دادرسی می‌شود.

وی ادامه داد: حضور قضات در زندان‌ها سرعت رسیدگی به پرونده‌ها را افزایش و ضمن اینکه آنان با مشکلات و مسائل قضایی زندانیان آشنا می‌شوند در کیفیت صدور آرا نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

حسن مرسلپور مدیر زندان مرکزی بندرعباس هم از آمادگی این زندان برای برگزاری جلسات دادگاه با حضور وکلای مدافع خبر داد و اظهار داشت: مددجویان بیش از همه چیز خواستار رفع مشکلات قضایی خود هستند و حضور قضات در زندان‌ها موجب تسهیل در روند رسیدگی به پرونده قضایی آنان می‌شود.

طی ماه‌های اخیر تعدادی از پرونده‌های متهمان در محیط زندان بندرعباس بررسی و رای مربوطه نیز توسط قضاتی که در این زندان حضور یافته بودند صادر شده است.

ارجاع متهمان و مظنونان از بازداشتگاه‌ها و زندان‌های موقت و یا زندان‌ها، برای دسترسی به دادگاه، همواره چالش‌هایی را در پی دارد.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول