اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی:

مددجویان زندان را فرصتی برای خودسازی بدانند

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی گفت: مددجویان زندان‌ها، این گرفتاری را فرصتی برای تعالی و خودسازی خود بدانند.

مددجویان زندان را فرصتی برای خودسازی بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در جمع مددجویان زندان بجنورد اظهار داشت: مددجویان زندان‌ها مستعدترین و مستحق‌ترین افراد برای خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه باید به مددجویان زندان‌ها توجه ویژه‌ای داشت، افزود: ما در مجموعه دادگستری و زندان‌ها دور هم گرد آمده‌ایم تا به زندانیان خدمت‌رسانی کنیم و این را برای خود افتخار می‌دانیم که به خلق خدا به ویژه گرفتاران این جامعه خدمت ارائه می‌کنیم.

حجت‌الاسلام قدرتی خطاب به مددجویان حاضر گفت: ما از دیدن شما مددجویان در زندان خوشحال نیستیم، ولی شما زندانیان باید به رحمت واسعه خداوند امیدوار باشید و از ایام حبس نهایت استفاده را ببرید.

وی اظهار داشت: در ایام حبس با توکل به خدا و اظهار ندامت و پشیمانی در درگاه الهی، در راستای بازگشت سعادتمندانه با استفاده از برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان بکوشید و این گرفتاری را فرصتی برای تعالی و خودسازی خود بدانید.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف به ویژه در انجام رسالت خدمات‌رسانی به مددجویان قدردانی کرد.

رئیس کل جدید دادگستری استان خراسان شمالی به اتفاق سیدی دادستان عمومی و انقلاب بجنورد و نوری رئیس شورای حل اختلاف این شهرستان در معیت بلوکی مدیر کل زندان‌های استان از بخش‌های مختلف زندان بجنورد بازدید و از نزدیک با اقدامات صورت گرفته در جهت تحقق اهداف سازمان زندان‌ها آشنا شد.

انتهای پیام/63002/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول