اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی

مانور ساعت صفر در سلطانیه برگزار شد

فرماندار سلطانیه از برگزاری مانور ساعت صفر در سلطانیه برای ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

مانور ساعت صفر در سلطانیه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد ذوالقدر ظهر امروز در حاشیه این مانور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در این شهرستان اظهار داشت: برنامه‌های این شهرستان با توجه تازه تاسیس بودنش با برنامه‌ریزی خاصی انجام می‌شود.

وی به ارتقای شهر سلطانیه به شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این تحول به تازگی در این شهرستان روی داده، هنوز هم برخی از اداره‌ها در این شهرستان مستقر نشده‌اند.

فرماندار سلطانیه به پیگیری‌های شبانه‌روزی مسئولان شهرستان اشاره و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر 40 دستگاه دولتی در این شهرستان استقرار یافته‌اند.

این مسئول به برنامه‌ریزی انجام شده توسط مدیریت بحران استان زنجان برای برگزاری مانور ساعت صفر در شهرستان سلطانیه برای ارزیابی عملکرد و میزان آمادگی‌های مدیران شهرستانی اشاره و تصریح کرد: این مانور صبح امروز در ساعت 4:55 دقیقه بامداد امروز برگزار شد.

ذوالقدر با اشاره به استقرار برخی ارگان‌های مهم به تازگی در سطح شهرستان سلطانیه تاکید کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده از مانور برگزار شده ساعت صفر ظهر امروز این مانور در سطح عالی برگزار شده است.

وی به حضور به موقع اغلب مدیران شهری در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان سلطانیه به هنگام برگزاری مانور ساعت صفر اضافه کرد: درصد کمی از مدیران هم نتوانستند خود را به موقع به محل برسانند.

فرماندار سلطانیه از برگزاری یک مانور دیگر در بخشی از شهر سلطانیه خبر داد و گفت: مانور مقابله با زلزله هم صبح امروز در این شهر برگزار و ارگان‌های در این مانور زلزله طبق برنامه‌ریزی به وظایف خود عمل کردند.

این مسئول برگزاری همایش دهیاران و اعضای شورای روستایی را از دیگر برنامه‌های هفته کاهش بلایای طبیعی در شهرستان سلطانیه اعلام کرد.

ذوالقدر اذعان داشت: همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی چند پروژه از جمله دو پروژه CNG و چندین پروژه‌ در حوزه دهیاری‌ها افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول