اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارم تا دهم آبان ماه صورت می‌گیرد

برگزاری دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در استان تهران

دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبان ماه سال‌جاری در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

برگزاری دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز نشست هماهنگی دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با هدف هماهنگی و هم‌افزایی بین‌بخشی و آمادگی ساختار مدیریت در شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران (جنوب تهران) برگزار شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 در نشست هماهنگی دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران که با حضور معاونان و مدیران آبفای منطقه شش و مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان قم به عنوان استان معین برگزار شد، با تاکید بر اینکه حوادث و اتفاقات غیرمترقبه قابل پیش‌بینی نیست و باید همیشه آماده باشیم، گفت: آب و فاضلاب منطقه شش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به‌علت واقع شدن بر روی گسل منطقه جنوب تهران دارای شرایط ویژه‌ای است و آبفای منطقه و سازمان‌ها و ارگا‌نهای تاثیرگذار در مدیریت شهری باید همواره آماده مواجهه با حوادث غیر مترقبه و بحران‌های مختلف از جمله زلزله باشند. به همین دلیل این مانور می‌تواند زمینه مناسبی برای آمادگی و هماهنگی در برخورد و مواجهه با بحران احتمالی باشد.

 

مجتبی صفدری اظهار امیدواری کرد این مانور همچون مانور گذشته که با همراهی و همکاری آبفای استان قم به عنوان استان معین و پشتیبان آبفای منطقه شش به خوبی انجام شد، با موفقیت برگزار شود.

در ادامه این نشست سناریوهای تعریف شده برای انجام مرحله‌های مختلف مانور مطرح و نحوه سازماندهی امکانات و تجهیزات و استقرار نیروهای نواحی و پست‌های امداد و نیروهای پشتیبان مورد بررسی قرار گرفت و با تقسیم کار و تشریح وظایف هریک از اعضای ستاد، هماهنگی اولیه جهت برگزاری دومین مانور فراگیر مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان تهران انجام شد.

هماهنگی و هم‌افزایی بین‌بخشی، افزایش سطح هماهنگی با نزدیکترین استان هم‌جوار در شرایط اضطراری، به کارگیری تجهیزات در کمترین زمان و آمادگی ساختار مدیریت در هنگام بروز حوادث از مهمترین اهداف این نشست اعلام شد.

این گزارش حاکی است، دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از تاریخ چهارم تا دهم آبان در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول