اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای ستاد بحران

مانور لحظه صفر بحران در قوچان برگزار شد

به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی و به منظور تمرین و سنجش میزان آمادگی اعضای ستاد بحران شهرستان قوچان، مانور لحظه صفر در این شهرستان برگزار شد.

مانور لحظه صفر بحران در قوچان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مانور لحظه صفر صبح امروز با حضور اعضای ستاد بحران قوچان و به منظور تمرین و سنجش میزان آمادگی اعضا در مواجهه با بلایا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان قوچان در حاشیه برگزاری این مانور اظهار کرد: شهرستان قوچان تاکنون در تمام بحران‌های به وجود آمده به خوبی عمل کرده است که این امر نشان از آمادگی و همکاری میان تمام دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان دارد.

اسماعیل حیدری‌آزاد با اشاره به برف و کولاک سال گذشته و آتش‌سوزی خیابان حافظ این شهرستان یادآور شد: حضور به موقع اعضا و مدیریت بحران در کولاک سال گذشته در منطقه عبدالله گیو و مهار آتش‌سوزی خیابان حافظ باعث شد تا بحران‌های به وجود آمده به درستی مدیریت و سپس مهار شود.

فرماندار قوچان قطعی تلفن همراه را یکی از معضلات اطلاع‌رسانی برای بحران‌ها دانست.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان قوچان در آستانه فصل سرما بوده و این فصل در قوچان زودتر آغاز شده است باید اعضای ستاد مدیریت بحران در هر لحظه آمادگی صددرصدی برای مدیریت بحران داشته باشند.

حیدری‌آزاد اضافه کرد: مانور لحظه صفر بحران زنگ خطری برای همه مسئولان بوده تا آمادگی خود را در همه زمینه‌ها و زمان‌ها برای ورود به بحران و جلوگیری از تلفات احتمالی بسنجند.

وی خاطرنشان کرد: تمام اعضای ستاد مدیریت بحران و مسئولان اجرایی باید آمادگی کامل را برای خدمت‌رسانی به مردم به حداکثر برسانند.

مانور منطقه‌ای در محل روستای محمودی واقع در دهستان قوچان‌ عتیق بخش مرکزی خبوشان با فرض زلزله پنج ریشتری انجام شد و هلال‌احمر قوچان و فاروج، فرمانداری، بنیاد مسکن، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و اورژانس 115 جزو دستگاه‌های اولیه حاضر در محل بودند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول