اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل:

مانور لحظه صفر در اردبیل برگزار می‌شود / برپایی مانورهای تخصصی در هفته ایمنی

مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی مانور لحظه صفر در اردبیل برگزار می‌شود.

مانور لحظه صفر در اردبیل برگزار می‌شود / برپایی مانورهای تخصصی در هفته ایمنی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رامین معبودی ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت این هفته در مناطق مختلف استان اردبیل با محوریت مدارس و مراکز آموزشی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در گرامیداشت این هفته از 20 تا 26 مهر ماه مانور زلزله در اکثر مدارس استان اردبیل و به صورت نمادین در مدرسه آیت‌الله یونس اردبیلی با حضور مربیان و دانش‌آموزان امدادگر برگزار شده و در کنار آن آموزش همگانی مقابله با حوادث برگزار می‌شود.

مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری مانور تجهیزات خودرویی اعضای شورای مدیریت بحران خبر داد و گفت: این مانور 21 مهر ماه از محل ساختمان امداد و نجات استان اردبیل برگزار شده و شاهد نمایش این توانمندی‌ها در سطح شهر خواهیم بود.

معبودی از ارائه آموزش‌های چهره به چهره امداد و نجات در شهر سطح برای ارتقای آمادگی و آموزش‌های عمومی خبر داد و یادآور شد: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم داوطلبان زیادی را جذب کرده و به عضویت نیروهای افتخاری هلال احمر درآوریم.

این مسئول از برگزاری مانور اسکان اضطراری در نیر و پارس‌آباد خبر داد و عنوان کرد: مانور ایمنی در برابر زلزله نیز در شهرستان گرمی و به مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری مانورهای تخصصی در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد و ابراز داشت: مانور ایمنی جاده‌ای در سرعین، پارس‌آباد، خلخال و مشگین‌شهر برگزار شده و با این حرکت سعی خواهیم کرد توان نیروهای متخصصمان را بسنجیم.

معبودی همچنین از برپایی نمایشگاه توانمندی جمعیت هلال احمر در مرکز استان اردبیل و پارس‌آباد خبر داد و افزود: همایش نقش خانواده در مدیریت بحران و همچنین همایش امدادگران و نجاتگران در نیر برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: مانور امداد و نجات کوهستان نیز در طول هفته ایمنی در برابر زلزله در شهرستان خلخال برگزار خواهد شد.

مشاور مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: در طول این هفته سعی داریم با برپایی ایستگاه‌های خدمات‌رسانی ایمنی و امداد به ویژه در روز جمعه در جلوی مصلی‌های شهر ضمن تست فشار خون هموطنان آموزش‌های چهره به چهره را در دستور کار قرار دهیم.

معبودی از برگزاری مانور لحظه صفر به همت مدیریت بحران استان خبر داد و متذکر شد: این مانور در طول هفته ایمنی در برابر زلزله در یکی از شهرستان‌ها و با فراخوان امدادگران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: در کنار برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در طول این هفته جلسه کارشناسان مدارس نواحی و مدارس 19‌ گانه و مربیان طرح دادرس را برگزار کرده و در اجرای این امر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/62001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول