اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی

مانور شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی برگزار شد

در آستانه هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی برگزار شد.

مانور شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این رزمایش که بعد از ظهر امروز برگزار شد، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی اظهار کرد: رزمایشی که امروز انجام شد همه ساله و در شرکت نفت و پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود.

ابوالفضل چلوی بیان داشت: این رزمایش با هدف آمادگی هر چه بیشتر کارکنان برای سوخت‌رسانی به هنگام شرایط خاص و همچنین مقابله با حوادث احتمالی برگزار شد.

وی گفت: ما همواره در طول سال و شرایط بحرانی تلاش می‌کنیم تا سوخت را به موقع به مصرف بخش‌های مختلف رسانده تا به موقع به حوزه‌های مورد نیاز سوخت رسانی شود.

به گفته وی، این مانور با مشارکت دستگاه‌های مرتبط برگزار شده که آثار خوبی را در پی داشته است.

چلوی با تاکید بر اینکه در اجرای این مانور مخاطرات و ایرادات در حوزه فعالیت این شرکت برطرف شده است، گفت: ما سعی می‌کنیم تا با اجرای این سناریو معایب را برطرف تا مجدد این معایب تکرار نشود.

وی به عوامل ایجاد آتش مثل اکسیژن هوا و ماده سوختی اشاره کرد و افزود: بروز این عوامل باعث شده تا زنجیره آتش را داشته باشیم از این رو در اجرای این مانورها آمادگی‌های هر چه بیشتر به منظور رفع و یا کاهش خسارات به هنگام وقوع تمرین می‌شود.

چلوی به سایر اهداف اجرای این مانور اشاره کرد و گفت: بهره گیری از تجارب سایر دستگاه‌ها، ارزیابی کارکنان در مقابل حوادث، شناسایی نقاط ضعف و هماهنگی برای کنترل حادثه از جمله این اهداف به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول