اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

6 کتابخانه عمومی جدید در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‎شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های انجام شده، از سال گذشته تاکنون چهار باب کتابخانه به مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان افزوده شده و این رقم با احداث شش کتابخانه جدید به 10 باب خواهد رسید.

6 کتابخانه عمومی جدید در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‎شود

بهروز صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: کتابخوانی به گروه خاص و ویژه تعلق ندارد و تا افراد جامعه به خواندن و مطالعه ترغیب نشوند، فرهنگ کتابخوانی در جامعه توسعه پیدا نخواهد کرد.

وی افزود: برنامه‎ها باید به سمت و سویی باشد که با ایجاد انگیزه، فرهنگ کتابخوانی در همه سطوح اجتماع فراگیر و نهادینه شود.

صادقی ادامه داد: برهمین اساس لازم است به منظور تحقق این هدف با همکاری دستگاه‌های متولی و آموزش و پرورش گام مثبتی در این راه برداریم و با تلاش فراگیر نسبت به احیای کتاب و کتابخوانی اقدام کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: اعتلای فرهنگ کتابخوانی باید در زندگی روزانه ساری و جاری شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه کشور مرهون ارتقای فرهنگ و ترویج فرهنگ کتابخوانی است، گفت: کتاب و مطالعه در توسعه جامعه در ابعاد مختلف و ارزش‌های والای جامعه نقش و تاثیر زیادی دارد.

صادقی توسعه کتابخانه‌های عمومی در استان را به عنوان تحولی عظیم در توسعه فضاهای مطالعاتی استان در یکسال اخیر برشمرد و افزود: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده، از سال گذشته تاکنون چهار باب کتابخانه به مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان افزوده شده و این رقم تا پایان سال به 10 باب خواهد شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در راستای توسعه کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه، گفت: تاکنون فعالیت‌های مطلوبی انجام گرفته و امیدواریم با همکاری و مساعدت مسئولان در استان، شاهد تحقق شاخصهای چشم‌انداز نهضت مطالعه مفید در استان باشیم.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول