اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست امسال

بیش از 3 میلیون مرسوله پستی از قزوین صادر شده است

مدیرکل پست استان قزوین گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از سه میلیون و 750 هزار مرسوله پستی از این استان صادر شده است.

بیش از 3 میلیون مرسوله پستی از قزوین صادر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رحیم برخورداری ظهر امروز به مناسبت روز جهانی پست در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: تعداد مرسولات صادره از استان به طور میانگین روزانه 24 هزار مرسوله پستی است.

وی افزود: مرسولات توزیع شده در شش ماه نخست سال جاری بیش از پنج میلیون و 200 هزار مرسوله اعم از مرسولات پستی وارد شده از دیگر استان‌ها، قبوض دولتی و ابلاغیه‌های قراردادی است.

مدیرکل پست استان قزوین بیان کرد: تعداد نامه رسانان استان قزوین نیز 75 نفر است که هر یک از آنان به طور متوسط روزانه 300 مرسوله توزیع کرده که برای توزیع این تعداد از مرسولات پستی روزانه به بیش از 10 هزار مکان مراجعه می‌کنند.

برخورداری اضافه کرد: تعداد کل واحدهای پستی استان قزوین 322 دفتر است که از این تعداد 20 دفتر دولتی، 65 دفتر پیشخوان دولت، 27 نمایندگی پستی روستایی و 210 دفتر ICT روستایی است.

این مسئول عنوان کرد: اداره کل پست استان قزوین با انعقاد 220 قرارداد در قالب قراردادهای دبیرخانه‌ای با سازمان‌ها و ادارات دولتی به صورت روزانه نسبت به جمع‌آوری مرسولات و ارسال آن‌ها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/77010/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول