اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران خواستار شد

خصوصی‌سازی بخشی از خدمات پستی در کامیاران / بروزرسانی خدمات پستی

فرماندار کامیاران خواستار واگذاری بخش‌هایی از خدمات پستی با توجه به بسترهای موجود، به بخش خصوصی شد.

خصوصی‌سازی بخشی از خدمات پستی در کامیاران / بروزرسانی خدمات پستی

به گزارش خبرگزاری فارس در کامیاران، علی‌عسکر روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار با کارکنان اداره پست  شهرستان کامیاران اظهار کرد: با توجه به شرایط و بسترهای موجود باید با برنامه‌ریزی درست بخشی از فعالیت‌ها را به بخش خصوصی واگذار شود تا نقش نظارتی پررنگ‌تر و از حجم بعضی از کارها کاسته شود.

وی، بروز بودن را لازمه پست در دنیای امروز دانست و گفت: در دنیای پیشرفته امروز افزایش سرعت عمل در ارائه خدمات پستی باید از اولویت‌های مهم اداره‌ پست این شهرستان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان کامیاران تصریح کرد: پست به عنوان مجموعه‌ای خدمتگزار به مردم می‌تواند با بالابردن کیفیت خدمات و ارتقاء آن رضایتمندی و محبوبیت بیشتر را به دست آورد.

به گفته روحانی، پست از قدیمی‌ترین سازمان‌ها و دارای خدمتگزاران امین و صدیق بوده و از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است.

وی با اشاره به خدمات و نقش پست در هر جامعه‌ای افزود: امانتداری مسئولیت سنگینی است که کارکنان پست با توجه به شغلشان این مهم را به خوبی انجام می‌دهند.

به گفته فرماندار شهرستان کامیاران، در طول تاریخ پستچی‌ها با تلاش و کوشش خود در انتقال بسته‌های پستی به صاحبانش با رعایت تمام جوانب عمل کرده، بدون اینکه خود از محتوی داخلی محوله‌ها و نامه‌ها چیزی بدانند.

روحانی از امانتداری به عنوان صفت اصلی پیامبران نام برد و تصریح کرد: کسانی که در بدنه پست فعالیت می‌کنند نیز افتخار امانتداری مردم را دارند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ امانت شاید در حد توان هرکسی نباشد، اما کارکنان پست به خوبی از عهده این مهم برآمده و امانت مردم را بدون کوچکترین دخل و تصرفی به دستشان می‌رسانند.

فرماندار شهرستان کامیاران در ادامه به بحث نظارتی دستگاه پست و اهمیت این مهم اشاره و افزود: باید با واگذاری بعضی از خدمات به بخش خصوصی نقش نظارتی پررنگ‌تر و از حجم بعضی از کارها کاسته شود.

وی در پایان عدم دریافت گزارش مبنی بر نارضایتی مردم از خدمات اداره پست شهرستان را نشان‌دهنده خدمت‌رسانی خوب این مجموعه دانست و از تلاش تمام فعالان این عرصه تقدیر کرد.

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول