اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان یزد:

سرویس کارت پستال پست استان یزد فعال شد

مدیرکل شرکت پست استان یزد از فعالیت سرویس کارت پستال این شرکت خبر داد و گفت: در ایام عید امسال، 100 هزار درخواست کننده استفاده از سرویس کارت پستال در استان یزد داشتیم.

سرویس کارت پستال پست استان یزد فعال شد

محمدحسین عطارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: یکی از خدمات پستی که برای مردم به خوبی معرفی نشده، سرویس کارت پستال است که این سرویس از چندی پیش در استان یزد فعال شده است.

وی افزود: در این سرویس، متقاضیان با ورود به سامانه پست استان یزد و ورود به گالری کارت پستال‌ها، می‌توانند با توجه به مناسبت‌های مدنظر خود اعم از تبریک اعیاد، تولد، ازدواج و تسلیت و ... اقدام به انتخاب کارت پستال و درج پیام خود بر روی آن کنند و از طریق پست با هزینه‌ای بسیار کم، کارت پستال را به شخص مورد نظر برسانند.

عطارزاده با بیان اینکه این اقدام با هزینه‌ای بسیار کم و معادل 1250 تومان انجام می‌شود، یادآور شد: در ایام عید و مناسبت‌ها، استقبال از این طرح بسیار خوب است و در ایام عید امسال بیش از 100 هزار نفر از این سرویس استفاده کردند.

وی ادامه داد: دریافت این خدمت پست از طریق ورود به سامانه www.post.ir امکان‌پذیر است.

مدیرکل پست استان یزد با بیان اینکه شرکت پست خدمات بسیار دیگری نیز دارد که برای مردم ناشناخته مانده است، افزود: پست یافته‌ها نیز یکی دیگر از خدمات پستی است که در این سرویس پستی، اسناد و مدارک یافت شده از طریق دفاتر پستی به صاحبانشان بازگردانده می‌شوند.

عطارزاده عنوان کرد: کسانی که مدارکی از قبیل گواهینامه، گذرنامه، کارت‌های نظامی، اسناد مالکیت و ازدواج، مدارک خودرو، چک، دسته چک، دفاتر پس‌انداز و بیمه و ... را گم کرده‌اند، می‌توانند با پر کردن فرم مشخصات و تعیین نوع سند گمشده و پرداخت هزینه از شرکت پست درخواست کنند تا مدارک یافته شده را برایشان ارسال کنند.

وی ادامه داد: این اسناد که در بسیاری موارد در صندوق پست انداخته می‌شوند، اطلاعاتشان در سایت postyafteh.post.ir ثبت می‌شود.

عطارزاده، یکی دیگر از سرویس‌های پستی را پست تلفنی اعلام کرد و افزود: مردم با سرویس پست تلفنی 193، می‌توانند مرسوله خود را در کمتر از دو ساعت از منزل یا محل کار خود به مقصد مورد نظر ارسال کنند.

وی افزود: این سرویس پستی می‌تواند از رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر که منجر به افزایش آلودگی و کاهش بهره‌وری می‌شود، بکاهد.

مدیرکل پست استان یزد با بیان اینکه شرکت پست اکنون از حالت سنتی قبل خارج شده و مجموعه‌ای سرویس‌های متنوع را ارائه می‌دهد، افزود: این سرویس‌ها باید به مردم معرفی و برای استفاده از آنها به منظور کاهش تردد در سطح شهر فرهنگ‌سازی شود.

وی از جمله این خدمات به پست تلفنی، پست یافته، کارت پستا، رهگیری مرسولات، پست ویژه، پست مستقیم، پست تبلیغ، صندوق شخصی، پست سفارشی، وب آگهی، پست پیشتاز، پست جواب قبول، پست رستانت و .. اشاره کرد.

انتهای پیام/2464/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول