اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست تربت حیدریه:

رتبه نخست سرعت توزیع مرسولات پستی در خراسان رضوی را داریم

رئیس اداره پست تربت حیدریه گفت: رتبه نخست زمان توزیع مرسولات پستی بین شهرستان‌های خراسان رضوی را داریم.

رتبه نخست سرعت توزیع مرسولات پستی در خراسان رضوی را داریم

غلامعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار داشت: حوزه فعالیت اداره پست تربت حیدریه در سه شهرستان زاوه، مه‌ولات و تربت حیدریه است.

وی افزود: این اداره در مجموع سه شهرستان زیرپوشش خود 90 دفتر خدمات ارتباطی روستایی (ict) دارد که 32 دفتر آن در تربت حیدریه، 40 دفتر در زاوه و 18 دفتر نیز در شهرستان مه‌ولات قرار دارد.

سلیمانی گفت: در تربت حیدریه هفت دفتر پیشخوان دولت بخش عمومی در حال فعالیت هستند و 6 دفتر هم در حال اخذ مجوز داریم که به زودی راه‌اندازی خواهند شد.

به گفته وی، دو دفتر پیشخوان دولت در شهرستان زاوه و دو دفتر پیشخوان در مه‌ولات مشغول فعالیت هستند و یک دفتر پیشخوان دولت نیز به هر کدام از این دو شهرستان اضافه خواهد شد.

رئیس اداره پست تربت حیدریه تاکید کرد: با توجه به رویکرد شرکت پست در راستای طرح ارتقاء کیفی خدمات پستی، اداره پست تربت حیدریه یکی از سه شهرستان استان است که تمام موزعین آن به دستگاه pda مجهز هستند و بدون استفاده از دفتر و کاغذ با امضای الکترونیک مرسوله را تحویل مشتری می‌دهند.

سلیمانی تصریح کرد: شرکت پست در حال حاضر 124 نوع خدمت را به هموطنان ارائه می‌کند که از این تعداد 80 نوع آن در تربت حیدریه قابل ارائه است؛ از جمله آنها می‌توان به سرویس پست ویژه که بهترین و با کیفیت‌ترین راه ارسال مرسوله است اشاره کرد بطوریکه مرسوله پست ویژه در داخل شهرستان ظرف سه ساعت و خارج از شهرستان در کمتر از 24 ساعت توزیع می‌شود.

وی گفت: با توجه به گسترش روز افزون خرید اینترنتی، شرکت پست هم در زمینه توزیع این گونه مرسولات فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد به طوری که سرویس پستی مربوط به خرید اینترنتی در این اداره در شش ماه اول سال 92 نسبت به سال گذشته 90 درصد افزایش داشته است.

سلیمانی افزود: تعداد بسته‌های پستی ارسالی اداره پست تربت حیدریه در سال گذشته 531 هزار فقره و مرسولات واصله برای توزیع 637 هزار فقره بوده که البته امسال تاکنون تعداد مرسولات نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش داشته است؛ در حال حاضر روزانه حدود 5 هزار مرسوله توزیع و 4 هزار و 200 مرسوله ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2202/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول